Maar ook in bijv die volte wil ze een pasje harder lopen.
Veel overgangen doe ik ook. Dat doet ze de laatste tijd best netjes. Merk alleen dat ik dan nog wel eens vast kan pakken. Probeer hier heel goed op te letten en los te laten als ik het merk!
Gisteren toevallig ook wel geprobeerd een pasje te verruimen. Dan komt ze idd wat omhoog met het neusje.
Daar kan ik nu de schouder wat naar binnen en naar buiten zetten, en is hij ook losser in buigen en in zijn nek.
Maar nu gaat het momenteel ook niet zo heel lekker met ons, gisteren ook gereden en het was weer de race- en bezemsteelparade alom. In stap gaat het best okee, heb kan ik goed buiging vragen of een stapje wijken, in draf is het een dra-ma!
Plat door de bochten inderdaad, geen enkele reactie op binnenbeen, en zodra je gaat doorzitten alleen maar willen aangalloperen en totaal geen reactie op een ophouding. Ik raakte er toch een partij gefrustreerd door
Niet altijd hoor, maar soms dan denk ik, óf ik kan gewoon niet rijden, óf er is iets mis met dit paard, óf hij wil gewoon zijn eigen zin doen en trekt zich niks van me aan. Nou dat was even mijn frustratiemomentje.... mss deze week nog een keertje proberen, maar vrijdag verhuizen we naar een nieuwe stal. Dan moeten we toch weer even een geweningsperiode inlassen denk ik.
Vooral het plat door de bocht drama.... En het frustratie momentje daarna, alsof ik niet kan paardrijden. Maar het komt goed !!
maar het gaat nu al beter maar gaan ook zeker deze tips volgen en je weet je mag altijd een keer langs komen
.