Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knollentuin schreef:je hebt gelijk jk, ik was een beetje melig en ik geloof dat ik de hele boel aansteek. maar het is ook zo een lekker weer
![]()
ja sab, champagneglazen, je handen dragen ,doen of je twee galzen vast hebt , 1 in elke hand en niet morsen [misschien heb ik tegen jou wel cola gezegd, t blijft polder daar] [de rest zit tegen t gooi aan]

serveerster!
Heel leuk, maar makkelijk zit het niet. We zijn nu een tussenweg aan het zoeken, los in zijn lijf zonder dat het ten koste van zijn paslengte en verzameling gaat.
Van onze kant dan he?
Fotograaf maakt altijd gave foto's
Been there, done that, maar het uitleggen?
Datkaniknie

en welkom hier, leuk weer beginnen met rijden, t net als fietsen je verleert t nooit helemaal toch?

knollentuin schreef:hallo robke! lees prettigen welkom hier, leuk weer beginnen met rijden, t net als fietsen je verleert t nooit helemaal toch?
je legt t goed uit sabm, mijn vraag is ? waar zit jij met je gewicht?..ik heb het idee dat suus jou op rechts houdt waardoor zij niet naar rechts kan omdat jij er zit, samen gevoegd met t feit dat jij vanjezelf al moeilijker op linkerbeen druk kan houden..denk aan wijken voor linkerbeen en flinke zijwind van links
want omverblazen lukt echt niet.
Robke, succes met je les en je zal zien dat je het idd nog niet verleerd bent.
Alleen heb ik weinig kont maar veel dij en span ik mijn dijen tijdens het lichtrijden en galopperen wat eigenlijk ontieglijk in de weg gaat zitten natuurlijk. Zonder beugels zit ik beter maar kiep ik wat naar voren zodra het tempo omhoog gaat.
Maar je nieuwe intro
wil je istructrice niet per ongeluk eens op vakantie
Wat jij schrijft wat je doet en wat je bereikt is vreselijk gaaf! Ook al is het soms een mega tegevaller in je eigen beleving. Hou vol, doe je ding en denk niet aan vroeger.. die tijd is geweest, komt wel weer, maar ojee wat gaan jullie op een super manier goed!