Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jessy"]
Lovely schreef:
[quote]
Misschien wil Aqua8horse zelf nog iets kwijt op de reacties in dit topic?
[/quote]
Goed idee!
Ik wacht nog steeds op antwoord... (zie post eerder in dit topic)
[/quote]
[quote="Botervlieg schreef:In overleg met Auqua8horse heb ik besloten de beknopte
PB-versie van haar methode op dit forum te plaatsen,
onder de stricte voorwaarde dat de verantwoording hiervoor
uitsluitend bij mij blijft.
*********************Citaat:AQUA8HORSE methode in vogelvlucht
(...)
Voor wie dit niet volstaat, heb ik niet meer
dan het advies om het verschijnen van het boek af te wachten
en/of een kijkje te gaan nemen in Creil, waar iedereen welkom is.![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:Sherwoord, wat moet je dan precies doen met je binnenbeen.
Citaat:Onbegrijpelijk dat mensen die beweren zijn/haar paardenwijsheid in praktijk te brengen
gijsenkim schreef:Waarom friebel wil je nu ineens reageren op iets dat hier al maaaaanden speelt? Waarom heb je niet 36 topics geleden gereageerd ? Als dit je mening is dan had je deze vanaf het begin af aan kunnen geven, had ook gerespecteerd geweest, maar nu kom je out of the bleu en weet ineens het hele verhaal. Goed je kan hebben meegelezen, maar dan had je ook eerder gereageerd en niet nu pas. Ik vind het hoogst dubieus.
Wat denk je zelf? Romkabouter schreef:Misschien omdat ze toen nog niet op bokt had gekeken? En pas vorige week deze site eens is tegengekomen?
Dus van welk begin bedoel je dan precies gijsenkim? Als ze tegen aqua8horses was geweest had niemand er een woord over gezegd waarschijnlijk, maar nu is het plotseling verdacht.... dat is pas raar
friemel schreef:Vraag me alleen af waarom jullie je genoodzaakt voelen om je tegen de boodschap van A8H te verzetten zonder inhoudelijke argumenten te noemen.
Samsam schreef:Ik denk dat het ook komt omdat er rond A8H steeds nieuwe accounts opduiken, die alleen posten om A8H bij te vallen! (aqua, horse ed.)

Botervlieg schreef:In overleg met Auqua8horse heb ik besloten de beknopte
PB-versie van haar methode op dit forum te plaatsen,
onder de stricte voorwaarde dat de verantwoording hiervoor
uitsluitend bij mij blijft.
*********************Citaat:AQUA8HORSE methode in vogelvlucht
(...)
Voor wie dit niet volstaat, heb ik niet meer
dan het advies om het verschijnen van het boek af te wachten
en/of een kijkje te gaan nemen in Creil, waar iedereen welkom is.![]()
![]()
![]()
Geintje) Over het geheel genomen is mijn paard soepel, voorwaarts en prettig om mee te werken. Hij heeft voor een Fjord zoveel schwung en tact in zijn gangen dat hij een opvallende verschijning is, ondanks artrose in beide voorbenen en een sesambeentje fase 2 rechtsvoor. (hiervoor ook
mijn veearts,
mijn hoefsmid, en
PrimeVal)