Het valt me trouwens wel op dat je geneigd bent om de negatieve of angstige dingen te benoemen dan stil te staan bij de dingen die wel heel goed gegaan zijn. Dat begrijp ik dus van de relativerende post van je instructrice
Ik weet hoe moeilijk het is om juist die omslag te maken, maar in je koppie moet die knop toch echt om en ik weet hoe moeilijk dat is. Daarom ga ik in hele kleine stapjes, zodat ik eigenlijk altijd met een goed gevoel uit mijn les kom. Daardoor groeit mijn zelfvertrouwen en durf ik weer meer. Geen kritiek is dit he, meer een tip
) Dingen afwerken, geen dingen laten liggen. Woorden gaan uitspreken die ik niet uitgesproken heb, structuur in mijn hoofd, rust in mijn hoofd. Ontspanningsoefeningen. Zen te paard.
)en ik dat niet had uitgesproken, en het dus heerlijk in mij gistte, werd mijn les een drama. Tov was zo vervelend en luisterde zo slecht...dacht ik. Maar Tov gaf alleen maar door wat ze bij mij waarnam.
) geprobeerd te sturen met mijn navel, om erachter te komen dat ik met mijn schouders de mate van buiging in haar lijf kan bepalen (