Maybe in de buurt bij mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DB_CARTAGO schreef:Alet74 schreef:Een paar woorden schieten door mijn hoofd: dom, onverantwoord en zinloos. Ik begrijp in de eerste plaats niet dat je ouders het goed vinden, in de tweede plaats begrijp ik dat niet van de eigenaar. De eigenaar zou het paard naar iemand moeten brengen met ervaring en verstand van dit soort paarden, dat is beter voor het paard en beter voor de ruiter(s).
Welk doel heb je nu voor ogen? Denk je dat het paard er door zal veranderen? Aandacht krijg je in ieder geval, maar ik mag hopen dat dat niet is wat je wilt bereiken.
Mocht het misgaan, dan kun je niet zeggen dat niemand je gewaarschuwd heeft in ieder geval. Ik begrijp niet dat je niet naar je gevoel luistert, dat zegt namelijk dat je het niet moet doen. Wat kan ik nog meer zeggen?
aandacht zoek ik niet zeker niet. ik zoek goede tips!!!
Citaat:Heeft iemand enig idee WAAROM dat paard doet wat 'ie doet? Is hij lichamlijk 100% in orde of heeft hij pijn? Past het zadel wel goed? Paarden worden niet vanzelf gevaarlijk....
Varekaj schreef:Als de ouders van de TS niet veel van paarden kennen en erop vertrouwen dat de instructie weet wat ze doet en die gaat zelf akkoord, dan is het niet abnormaal hoor dat ouders ermee instemmen.
"volgens de eigenaar en de instructie kan ze het, dus doe maar". En ze stellen zich er vaak helemaal geen vragen bij als ze het paard nog niet eens bezig gezien hebben, met het idee van "zo erg zal het wel niet zijn als instructie akkoord gaat".