Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

starletta schreef:hallo kn is 1 van de beste zadels en super zacht volgens mij heb je gewoon nog nooit op een kn gezeten.. what ever eigenlijk maar dat wou ik ff kwijt . en een kn ligt ook op alle paarden en ponies goed (niet alle natuurlijk) en anders doe je toch een bontje onder ... maar aan dit zadel heb je gewoon heel veel.. trouwens wat een aantal hier al zeggen de nieuwe stubbes zijn ook heel goed ! ook voor je zit geen gedwongen vlakke.. mzzl
starletta schreef:doe niet zo triest ... waar let je op beetje stom nee dan moetje eens naar die msn taal van wat pagina`s terug kijken ! sorry hoor zulke correctie hoef ik ook weer niet iedereen makt wel een fouten ..!

.
Citaat:ik denk dat die breedte niets te maken heeft met hoe breed de kussens zijn die op je paard rusten.
Lenn schreef:Ik vond het eigenlijk nogal meevallen dat bericht van starletta hoor... ze maakt dan wel geen zinnen maar ik lees eigenlijk veel liever een verhaal met puntjes ertussen dan met die strakke zinnen.
En ja die n erachter of niet... om eerlijk te zijn irriteer ik me daar net zoveel aan als al die mensen die de hele tijd fouten maken met -dt -t of -d op het eind van het woord.
Maarja is natuurlijk off-topic allemaal![]()
starletta"]
doe niet zo triest ... waar let je op beetje stom nee dan moetje eens naar die msn taal van wat pagina`s terug kijken ! sorry hoor zulke correctie hoef ik ook weer niet iedereen makt wel een fouten ..!
[/quote]
Ja dat is waar, maar een beetje beter je best doen kan echt geen kwaad.
[quote="Samsam schreef:Dat d/t verhaal kan natuurlijk ook een teken zijn dat mensen niet goed hebben opgelet tijdens nederlandse les, geen n achter de woorden zetten is gewoon gemakszucht en een kleine moeite om wel te doen!
! Samsam schreef:Dat d/t verhaal kan natuurlijk ook een teken zijn dat mensen niet goed hebben opgelet tijdens nederlandse les, geen n achter de woorden zetten is gewoon gemakszucht

kattebeest schreef:ik verschoot me gisteren rot! een kentauer in belgenland?! extremis was het model geloof ik. iets van 800 eurootjes.