Sjolvir schreef:Mijn paard bokt ook niet, zijn hoeven zijn te groot voor het toetsenbord en de muis trapt hij plat....
Erg off:
Tjonge jonge, ik het drie keer moeten lezen voordat ik het begreep. Hij is wel grappig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Abeltje77 schreef:Pooh77 schreef:Ach meikse, laat je niet in de maling nemen door al die duivelse bokdames...!De ene pony is net wat leniger dan de ander en haflingers zijn meestal niet de meest elastische paarden, dus maak je geen zorgen en wees blij met je beestje!
check mijn onderschrift
niron_amber schreef:Volgens mij hebben jullie de verkeerde indruk van me gekregen.. ik denk misschien zit er iets vast in zijn rug ofzo..
Natuurlijk vind ik het fijn dat hij niet bokt maar als ik dan na andere ponys kijk vooral haflingers die bokken allemaal en ook in de wei en dat is het punt juist dat doet hij niet.. maar zo te zien zijn er dus meer ponys die niet bokken..
Mendy15 schreef:NathaxZoef schreef:Je zweep is te zacht, probeer anders een tak ofzo.
haha
jongens wat een reacties
nee even serieus, mijn paard bokt zovaak, maar niet omdat ik iets onprettigs doe, maar naar vliegen
serieus geloof mij, je wilt niet dat je paard bokt, dus ik snap je topic niet helemaal?
niron_amber schreef:Volgens mij hebben jullie de verkeerde indruk van me gekregen.. ik denk misschien zit er iets vast in zijn rug ofzo..
Natuurlijk vind ik het fijn dat hij niet bokt maar als ik dan na andere ponys kijk vooral haflingers die bokken allemaal en ook in de wei en dat is het punt juist dat doet hij niet.. maar zo te zien zijn er dus meer ponys die niet bokken..
Sjolvir schreef:xDeems schreef:Mensen, ze wil niet dat haar pony bokt! Ze vraagt zich af waarom hij omhooggaat als je hem aanspringt in galop !!
Ja, weet ik, maar andere uitleg is leuker, ook volwassenen doen wel eens gekke dingen op bokt in de vakantie![]()