Debbieee__ schreef:Ik snap zowieso niet helemaal dat je niet eerder hulp hebt gezocht. Als het probleem steeds erger en erger word en als je hem aanpakt ook geen zin heeft, snap je zelf toch ook wel dat het probleem ook ergens anders kan zitten? En idd zoals hierboven al genoemd, je kan zelf overal nog zoveel verstand van hebben, als het je zelf niet lukt schakel je toch hulp in?
Haal er een zadelmaker bij & een osteopaat en kijk eens hoever je komt ipv steeds om te blijven klooien. Daar word je paard niet beter van en voor jou is het natuurlijk ook een stuk minder leuk!
Ik hoop voor je dat het iig een beetje opschiet en dat jullie weer aan de slag kunnen!

En ik snap niet waarom jullie telkens zeggen waarom heb je niet eerder hulp gehaald, want hij doet het pas een week en bovendien is hij een puber, dus daar kon het ook aan liggen! Bovendien ben ik nooit van mening geweest dat ik hem aan moest pakken, want ik dacht al dat er iets mis was. Mijn stalhouder zei wel de hele tijd, aanpakken dat beest, maar ik heb nooit naar hem geluisterd.
Ik zei ook al dat ik de zadelmaker vanmiddag bel, de dierenarts al is geweest en een osteopaat ga zoeken, dus zeg alsjeblieft niet dat ik zelf verder klooi terwijl ik al van alles aan het doen ben om de oorzaak van zijn evt. pijn te vinden.
Sassol schreef:En ook al wordt hij onrustig als hij 4 dagen niet werkt (hoeveel staat hij buiten?), 4 dagen met een slecht zadel rijden is nog veel erger voor zo'n paard.
Hij staat de hele dag buiten en als ik dat zeg bedoel ik niet dat ik door rijd terwijl hij niet goed loopt of het zadel slecht past, maar dat ik andere dingen met hem ga doen. Wandelen, of spelletjes.
Nooit geweten dat een zadelmaker zo belangrijk is trouwens, heb altijd van iedereen gehoord dat het zo wel kan en dat we dat vroeger ook niet deden xD Niet dat ik het niet snap hoor

Heb m'n ouders ook overtuigd om de zadelmaker erbij te halen dus.
Ben benieuwd of het daar aan ligt.