durven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 07:59

wat voor af tegen je werd gezegd ga ik mee in ;)
ik durfde de eerste keer ook niet, en al helemaal omdat ik van pony moest wisselen
omdat die pony waar ik dan op moest galoperen het veel beter en makkelijker in galop kon overspringen.
en blijkbaar was dat de snelste pony van de manege :')

ik wou echt niet en zei dat ik het de volgende keer wou doen ( het was de tweede les dat ik daar reed en daar voor had ik pas een paar keer op pony's gereden van de kermis _o-
ik wou dus niet en de groep zei allemaal van jaa kim! dat moet je doen das kei leuk :) en achteraf is het niet eng, echt waar!
dus ik op een volte in draf om de groep en ik moest doorzitten en mijn linker been achter de singel leggen : en Ja hoor :D kim zat ik galop :)
daarna was ik zo blij en ik wou alles aan ierdereen vertellen ( beetje overdreven :o

ik zou zeggen!
geniet meis :+:

Cheetahfan

Re: durven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:48

En hoe is het nu met de TS?

Bizzybijtje:

Je begrijpt toch wat ik bedoel :')

Saartjuh_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:08

Het klinkt inderdaad heel simpel, maar gewoon doen.
De eerste keer is altijd alles een beetje eng, maar vaak als je het een keer gedaan hebt, wil je het alleen maar vaker doen!

En galop zit veel lekkerder dan draven hoor!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:12

Gewoon doen zoals iedereen hier zegt. :+

Galop is echt zo lekker. Als je het echt eng vindt onder het galopperen dan kun je desnoods nog even gaan stappen in het midden. :)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:08

Ik ben benieuwd of de TS al gegaloppeerd heeft :D

miriampanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 21:06

ik snap wel dat je het eng vind. Als je het echt heel eng vind vraag dan of iemand je aan de longeerlijn wil nemen, en dan kun je dan even aan de longeerlijn galloperen dat helpt misschien.

Dorien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:57

Ik begrijp dat je het eng vind, probeer te denken dat het niet echt enger is dan draven, probeer het gewoon een keer. Als je het eng vindt kan je je paard altijd nog terug nemen naar draf. Uiteindelijk zul je het durven!

xxlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:51

gewoon doen :D
je leert het van zelf, als je goede evenwicht hebt dan zul je hoog uit stuiteren :D
en als je op een braaf paardje zit is het nog makkelijker :)

Nikkay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:10

gewoon oefen, mischien aan de longe?

mickymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:46

ik zou ook vragen of je aan de longeerlijn mag en echt houd anders je zadel vast gewoon rustig aandoen als je het eng vind neem je hem terug naar de draf of je vraagt of iemand naast je wilt lopen :D