Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).

lifaya schreef:ik vind het niet netjes LYSANNO om te doen alsof IEDEREEN hier de TS uitscheld of dergelijke. Zij beschuldigd iemand van dierenmishandeling en dan kun je zulke reacties verwachten.
jullie behoren jullie eigenlijk nergens mee te bemoeien. vraag anders of een ouder ervaren iemand kan kijken naar hoe zij rijd en haar kan helpen
Calanddra schreef:Ik vind het niet gek dat ze jullie negeert, als jullie tegen haar net zo uit de hoogte doen als hier zou ik er ook niet op reageren
Het is haar paard, niet die van jullie, dus bemoei je er niet mee.
Zoals op de vorige blz werd gezegd is het ook goed mogelijk dat ze onzeker is en dat het paardje daarom zo is bij haar.
Mijn pony is ontzettend lief, maar als jij niet goed in je schoenen staat en onzeker bent neemt hij toch echt een loopje met je.
maar ik ben niet de enige zo te zien.
jillyz199 schreef:Hallo wij zijn Jill en Lysanne en hebben een probleem. Een vriendin van ons heeft een pony, een tinker. En die is super lief, tegen ons. En wij kunnen 'm super goed rijden, doet alles voor ons. Verkeersmak, bombroef en loopt ook wel lekker aan de teugel en laatst heeft Jill 1,05 met 'm gesprongen. Nu als de vriendin dr op rijdt is die erg wild, schrikachtig, ongehoorzaam en sowiezo valt ze er meer dan 2x per keer af. Of meer, of soms 1 keer. Dit vertrouwen wij niet helemaal. OKe wij zijn wel wat beter in rijden, en we rijden alletwee pony's in van mensen en hebben zelf pony's en rijden op hoogniveau met de handelspony's. We staan hoog in de punten. Maar toch, zo'n leuke pony, die super lief is, dan boeit het niet echt hoe je rijdt, dus denken we dat ze 'm mishandelt, omdat hij erg wild/schrikachtig/kopschuw is bij haar.. Hoe moeten we dit oplossen? thinx.