Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Jups, die is inderdaad in de rosbief beland maar die was toch ook wel een graadje erger dan deze, hoor!!
suleilitha schreef:Wij vonden het ook zonde dat het met Judd op niks is uitgelopen maar er was geen andere verstandige keus dan hem af te laten maken, ik heb die beslissing met mijn verstand gemaakt, het was zonde maar veiligheid voor alles...
suleilitha schreef:...De eigenaar van deze merrie vindt dat ik wel aardig verder ben gekomen dan de anderen die er mee bezig zijn geweest maar ze realiseren zich wel dat dit waarschijnlijk hooguit een braaf menpaard kan worden.
Met deze lukraak fokken is geen goed idee want je weet nooit of zij de kuren ook doorgeeft, wel weten we dat het in de lijn van haar vader zit dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen.

suleilitha schreef:Hihi, foei Devaney, maar dat heb ik ook een aantal keren gedaan. In de veronderstelling dat ze de kont dan niet meer omhoog kreeg, alleen ik had me vergist...
Let niet op het witte schuim