Probleem bij opstappen.. NOG STEEDS.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Re: Probleem bij opstappen.. NOG STEEDS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 21:40

Over een week gaan we opbouwen met het zadel. Echt heel spannend hoe ze reageerd. Hierop kan de DA zien of de korrels zijn aangeslaan.

Met mij gaat het eigenlijk redelijk goed. Voel de kneuzingen af en toe wel, maar ik ga d'r voor!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:43

Succes, kijk je wel uit..

Ik heb door een ongeluk met een paard ook mn rug gekneusd (en de rest van mn lijf) dus ik weet een beetje wat je voelt..

luister heel goed naar je lichaam ;)

En succes met het opbouwen, hoop dat zowel jij als je paardje er helemaal bovenop komen

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:55

_Sannee schreef:
Braaf geweest? Op 't laatst niet meer. Ik wou opstappen en ben eraf gevallen, waardoor 't paard op mij is gekomen. Heb een maand moeten 'revalideren'.
Alles gaat nu weer goed met mij gelukkig.

Ze krijgt korreltjes door 't eten en over 2 weken moet er iemand langzaam op proberen.
Helaas had de DA zijn grote twijfels of de korrels wel zullen aanslaan ..

Sorry hoor, je paard is zeker braaf geweest!Weet je hoeveel pijn dat geeft!?
Je paard heeft duidelijk aangegeven dat het pijn had èn je hebt meerdere malen advies gekregen van bokkers om de rug eerst na te laten kijken, imo heb je mazzel dat het bij kneuzingen is gebleven..

Xivura

Re: Probleem bij opstappen.. NOG STEEDS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 21:57

Ik weet niet wat hier telkens word rond gezegt, maar mijn paard heeft nu geen blessure aan de rug?!
Ze heeft een cronische gewrichts onsteking. Dit aan de kogels...