Xadyra schreef:Ik durf eigenlijk te wedden dat iedereen ooit wel eens met een vriendinnetje samen op een pony heeft gezeten
Ja hoor!! Hier ook wel eens, maar in dit geval denk ik dat het vaker gebeurd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en dat duurde minder dan 5 minuutjes. Ik zou het maar gewoon niet meer zo vaak doen, het zekere voor het onzekere nemen. mischien is het niet erg voor de pony, misschien ook wel, waarom zou je dat risico willen nemen? Xaohroa schreef:hallo,
Met z'n 2 op een pony kan wel hoor. Ik zie hier geen enkel probleem in.
Ook hier dezelfde vragen als Kaaaren.
Waarom twijfel je?
Sanne_94 schreef:Ik heb zelf ook een keer samen met een vriendin op een paard gezeten, alleen was dat een behoorlijk stevige appaloosa, en dat duurde minder dan 5 minuutjes. Ik zou het maar gewoon niet meer zo vaak doen, het zekere voor het onzekere nemen. mischien is het niet erg voor de pony, misschien ook wel, waarom zou je dat risico willen nemen?
Paardje vond niks leuker, tussendoor lekker stoppen om te picknicken en via een bankje klommen we er weer op 
Ook kun je je inderdaad wel afvragen of het eerlijk is om na het werk nog extra gewicht te moeten dragen, maar dat is aan jullie zelf
LYSANNO schreef:Ja meestal als er een fjord/dikkere pony is. Die zijn er zowat nooit. En als ze d'r zijn staan ze er 1 weekje.