ietjelover schreef:midgie schreef:Maar als jij je eigen pony goed kan trainen en je weet waar je mee bezig ben en snapt de theorie en techniek, zou je toch elke andere pony ook kunnen trainen?
lukt ook wel maar ik rijd er een keer in de 2 maanden op en de rest rijden hub erop bij mij loopt ie dan eindelijk goed en de volgende keer weer neit door die andere ruiters
Als je 1 keer in de 2 maanden op de pony rijdt, wat voor zin heeft het dan? Dan kan je hem net zo goed niet rijden.. En als je dan zo'n goede instructeur hebt die anderen leert hoe ze les kunnen geven, hoe kan het dan dat je sporen verkeert om zitten en niemand is die je corrigeert? Het lijkt me trouwens sterk dat de jury je vertelt dat je sporen andersom moeten..
Dat bokken etc. zijn allemaal basisdingen en als je voor 400 euro per maand les neemt vind ik het raar dat je al die dingen niet weet1. En hoezo zou je met de pony niet in de les mee kunnen lopen als je met je eigen pony nog veel moet leren? Dat maakt toch niets uit.. Je zegt 5 instructeurs te hebben.. Dat zou ik terugdringen naar 1 goede, want als je al die basisdingen niet weet, weet ik niet wat al die mensen jou leren hoor.. Ze lijken me eerlijk gezegd niet erg bekwaam, geen van de 5..
)