Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suuzert schreef:Nee, dat was niet op de zuiderhoefslag. Verder heb ik je nu alleen horen vragen waar ik jou dan zou hebben gezien, maar nergens staat er dat je wellicht wat overdreven hebt gereageerd. Ook op andere mensen. Je gaat er vol op in, met een enorme brutale houding. Ik wil je hierbij niet helpen ook.. en ik had wel degelijk iets voor je kunnen betekenen.
nu 3 weken na het kraken door de osteopaat begint het kwartje plots te vallen dat een rustig galopje veeeeel leuker is
. ook dribbelen doet ze nu bijna niet meer (tenzij eens een paar stapjes als ze de andere paarden hoort op de terugweg, maar dat is vrij normaal denk ik)
bij zo'n type pony. Hoe ik dat weet? De moeder van mijn paard ging ook overal doorheen. Hebben ze van alles aangehangen, dat wil je niet eens weten. Uiteindelijk is ze afgemaakt wegens 'onhandelbaar' gedrag, want ach, een manege heeft niet zoveel aan zo'n paard natuurlijk. Overigens is de mijne ook oersterk, maar die rij ik toch bitloos. Ook buiten. Ik ben overtuigd dat een bit hem niet minder sterk zal maken.
. Eerst de basis goed op orde hebben. 
........
fijn dat je haar zo kan helpen

dankjewel ben blij dat je me wilt helpen !!!

ben blij dat er vandaag al verbetering was.. ga zo door, dan gaat het steeds beter..
Suuzert schreef:Vickylover ik heb je zien rijden, ik woon redelijk in de buurt (ijsselmonde) van waar jij met je pony hebt gestaan. Ik ken jou verder niet en jij mij ook niet, bedoel het allemaal niet rot. En mijn bericht was niet om je aan te vallen. Ik meen het serieus, ga terug naar het begin..dat lost alles op!!
Ik verbaas me trouwens echt van je botte opmerking. Ik bedoelde het absoluut niet slecht, en ik dacht ook eigenlijk dat dat wel duidelijk was. Dat jij nu zo moet reageren, is allemaal prima. Maar dat geeft eigenlijk een beetje aan dat je koppig bent. Zonde, want lang niet iedereen wilt je aanvallen. Ik ben volwassen, heb menig ander kind geholpen.. en vind het eigenlijk best brutaal van je. Over beter weters gesproken

succes!