Boos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ietjepietje

Re: Boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:05

ik doe niet sdwars maar hij geef tmij gheeen aandacht van af het begin al niet dus hij trekt mensen voor als ik les wil en ik krijg het niet en echt waar alleds wat ik doe dan zegt hij ga nou maar iets anders doen en doe het zoo of ga stappen en de ehle les door zegt hij niks ander dan aan de teugel toewel ik dat helemaal nog niet wilde in het begin dan en ook toen moest dat en als je pony niet aan de teuge loopt dan heb je pech want dan gaan de andere voor net of dat leuk is

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:08

Als hij zo doet tegen jou moet je je zelf iets afvragen? Want misschien heb jij het daar zelf wel naar gemaakt..

(vertel mij niet dat het niet leuk is als andere voor getrokken worden.. Maar dan is het juist de kunst om zo goed op te vallen dat ook jij aandacht krijgt.. Maar denk niet dat hij je nog aandacht wil geven... )

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:10

nee ik heb dit al vana het begin de eerst les al ik meen het echt..
En ik deed mijn best ook en hij liep ook goed maar ik kreeg net zo weinig aandacht

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:23

Nou meid, je krijgt van iedereen tips en elke keer is het NIET jou schuld, maar die van een ander. Doe wat met de tips want ze zijn er niet voor niks! :)

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:25

nee weet ik ik gebruik ze ook en het helpt ook wel maar nou gaat dus ieddereen mij de schuld geven toewel ik mijn best doe maar geen aandacht krijg

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:26

Maar daar gaat dit topic niet over..

Het topic gaat over dat je kwaad werd en op je pony afreageerde.. daar zijn heel veel tips voor gegeven.. en dan haal je ineens je instructeur er bij dat het allemaal zijn schuld is..

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:35

ik heb de tips gebruikt en ook alles is opgelost maar nou begint dus de instructeur tegen me dat ik boos op mijn pony moet worden omdat hij niet de goede oefening loopt en niet genoeg zijn best doet toewel ik hartstikke hard aan het werken ben en zo mijn best doen dus eigelijk zget hij tegen me sla die pony af want je kunt ntochniet rijden dus ik leer het je ook niet

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:44

ABN!!!!!

Mijn allerlaatste reactie:
Als je probleem is opgelost waarom zitten we dan nu al op 4 blz.. Dat tussen je instructeur en jou is JOU probleem en moet je zelf oplossen dat kunnen we niet voor je..

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:49

WEET IK MAAR IEDERREEN GSAAT DOOR HOOR

marique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:12

ik zou het nog eens rustig op nieuw prob ren en dat doe tpdat iet het goed doet. en dan blij en trots zijn en jeelf en ietje goed belonen.

marique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:14

misschein moet je het eens bij jezelf doen? (op een andere manier) dan weet je hoe het voelt en doe je het mischien mijder..

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 20:15

doe i maar ik rij daar voor niets hans zegt niets tegen mij dus ik rij de hele tijd voor mezlef en dan als ik een klein foutje maak dan zegt hij meteen kijk uit man en doe eens normaal en begint hij boos te doen toewel ik hartstike mijn best doe dus hij is mij
alleen aan het afkraken en meer nie want ik kan helemaal niets in zijn ogen ik ben een waardeloze ruiter en ik zou best graag verder willen rijden maar als hij mij haat heb ik er niks aan

marique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:21

denk eens positief naar mensen en dingen helpt echt! doe ik ook! Je kijkt anders de wereld in ... het is dan echt veel leuker en trek een bg mile!

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 20:31

ik doe mijn best en al loopt ie aan de teugel al zou hij een wereld kur rijden hij keurt het af
alles wat de rest doet is perfect en alles wat ik doe da's slecht

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:40

Maar ja, sommige instructeurs zijn gewoon niet zo leuk.. Nog even doorbijten en dan ben je er vanaf! Heel mooi dat je niet meer op je pony afreageerd!

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:57

ietjepietje schreef:
ik doe niet sdwars

..

ietjepietje schreef:
WEET IK MAAR IEDERREEN GSAAT DOOR HOOR

capslock kan uit ;)

ietjepietje schreef:
(ojaah over mijn taalgebruik ik typ super snel dus ik maak vele fouten mijn excuus hiervoor)

typ dan wat langzamer, hier heeft niemand iets aan.

ietjepietje schreef:
En als het aan mij zou liggen zou hij het zaterdag in die les ook niet doen en dat dot hij ook dus het licht aan hem..

kijk altijd eerst naar jezelf! ;)

ietjepietje schreef:
iedereen ikga niks anders doen en heb een eige pony i kan me beheersen maar voer geen zak uit eerst kon ik me niet beheersen maar nou wel dus ik ga niks anders doen ik heb over een paar weken wedstrijd en dan zal ik zeker wel even reagereen hoe he was gegaan

in de beginpost schrijf je dat je je juist níet kan beheersen? en nu wel? beetje onduidelijk ;)
succes met je wedstrijd overigens :)

ietjepietje schreef:
weg eerst wel maar nou niet meer en hij geeft mij nooit mijn zin maar de rest wel. En zoo ook met de andere deze worden heel erg voor getrokken

ik denk dat je het wel verkeerd ziet hoor, misschien zie je het hoe je het wil zien?

ietjepietje schreef:
en ik moet haar aan de teugel rijden anders is ze te wilt

hoezo is een paard wild als ze niet aan de teugel rijd?

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:16

Rustig tot 10 tellen en opnieuw beginnen.
Lukt dat niet en voel je jezelf bozer blijven worden stap dan lekker af en loop mee. Voel je je weer afgekoelt stap je er weer op.
Eens zal jou pony het ook niet meer accepteren dat jij aan die teugels gaat lopen rukken als het niet gaat zoals je het wilt.
Ik heb altijd geleerd, 1 stap vooruit is er 2 weer terug, de ene keer gaat het fijn de andere keer ben je weer bijna bij begin af aan. Maar dat is ook het leuke van paardrijden zelf (vind ik) altijd blijven leren.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:44

Twiggy2008 schreef:
Het klinkt mij zo langzamerhand vooral als 'het verwende-nest-syndroom'. :j

Inderdaad! :)

Verder: Ts, ik snap na een paar keer nadrukkelijk vragen nog steeds geen snars van je berichten. Ik heb geen zin meer om ze te ontcijferen, hier houdt het voor mij op. Je wilt hulp, mensen bieden het maar vragen of je iets duidelijker wil typen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, houd ik het voor gezien. Het moet wel van twee kanten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 06:35

Klinkt mij ook in de oren als het verwende-nest-syndroom. Geld of geen geld hebben heeft daar niets mee te maken. Je zin krijgen?? Kom nu toch. Als je les neemt, doe je wat de instructeur wil. Je zin níet krijgen is heel gezond voor verwende nesten. Overigens denk ik dat die instructeur een heel sympathieke man is, hij heeft een eindeloos geduld met je.

En nu de waarheid die je niet wilt horen: het ligt wél aan jou. Jij moet leren je te beheersen, JIJ moet leren dat je je zin niet altijd krijgt (meestal niet) en JIJ zult moeten leren dat het leven ook leuk kan zijn wanneer je je zin niet krijgt. Wat je zegt over voortrekken is wss de grootste nonsenica, ik geloof er geen hout van.
En als je hier hulp wilt krijgen: schrijf correct, bedenk dat het in de meeste gevallen gewoon bij jezelf ligt, neem jezelf eens kritisch onder de loep, en pak jezelf aan, dan hoeven wij het niet te doen.
Ik denk ook dat je een te bloederige pony hebt......
Al doet de pony zijn best voor je, en heeft hij imo erg veel geduld. Wees hem er dankbaar voor.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:54

ietjepietje schreef:
ik doe niet sdwars maar hij geef tmij gheeen aandacht van af het begin al niet dus hij trekt mensen voor als ik les wil en ik krijg het niet en echt waar alleds wat ik doe dan zegt hij ga nou maar iets anders doen en doe het zoo of ga stappen en de ehle les door zegt hij niks ander dan aan de teugel toewel ik dat helemaal nog niet wilde in het begin dan en ook toen moest dat en als je pony niet aan de teuge loopt dan heb je pech want dan gaan de andere voor net of dat leuk is

Lieve TS, wil je hier aub even naar kijken? Dit is zo toch niet leesbaar? De typfouten nog buiten beschouwing gelaten! Totaal geen punten en hoofdletters. Een lange zin wat eigenlijk een heel verhaal is. Dit is echt supermoeilijk te lezen! Doe jezelf en ons een plezier en ga hier wat meer op letten. Niet te snel typen en correcte zinnen maken met punten en hoofdletters. Dan snapt iedereen beter wat je bedoeld en zullen reacties op jouw berichten ook veel prettiger zijn!

Verder geef ik het op, je wil toch niet inzien dat het wel aan jezelf kan liggen. Las ik nou dat je al 8 instructeurs hebt gehad? Op je 12e????? Dan is het wel duidelijkwaar het probleem ligt...

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 11:16

ik heb iets gedaan met alle tips en ze hebben geholpen alles is nu goed maar ik zit no steeds met mijn insructeur maar reageer het inieder geval niet meer af op mijn pony maar gewoon op hem

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 11:17

Hoezo
ik rijd op een manege en eerst reed ik bij een instructeur toen schoof ik door toen kwam ik op de zaterdag middag met een andere instructeur die stopte ik kreeg een andere en toen stopte die ook weer een andere en toen weer 2 op de zaterdag morgen en ook nog met de rijvereniging alleen nu heb ik een goede instructeur gevonden waar het helemal mee klikt dat was met de rest ook alleen die stopte

Zwerte schreef:
ietjepietje schreef:

Lieve TS, wil je hier aub even naar kijken? Dit is zo toch niet leesbaar? De typfouten nog buiten beschouwing gelaten! Totaal geen punten en hoofdletters. Een lange zin wat eigenlijk een heel verhaal is. Dit is echt supermoeilijk te lezen! Doe jezelf en ons een plezier en ga hier wat meer op letten. Niet te snel typen en correcte zinnen maken met punten en hoofdletters. Dan snapt iedereen beter wat je bedoeld en zullen reacties op jouw berichten ook veel prettiger zijn!

Verder geef ik het op, je wil toch niet inzien dat het wel aan jezelf kan liggen. Las ik nou dat je al 8 instructeurs hebt gehad? Op je 12e????? Dan is het wel duidelijkwaar het probleem ligt...

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 11:19

ik krijg geen aanda8zouden julleidat willen dan iedereen krijgt de hele les door aandacht en het enigst wat hij tegen mij zegt is stappen en aan de teugel

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:25

Dan ga je stappen en aan de teugel. En vraag je aan hem. Dit lukt wat mag ik nu gaan doen?

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 11:29

doe ik al en dan zegt hij blijven stappenen hij gaat weer na de andre