Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ietjepietje schreef:ik doe niet sdwars
ietjepietje schreef:WEET IK MAAR IEDERREEN GSAAT DOOR HOOR

ietjepietje schreef:(ojaah over mijn taalgebruik ik typ super snel dus ik maak vele fouten mijn excuus hiervoor)
ietjepietje schreef:En als het aan mij zou liggen zou hij het zaterdag in die les ook niet doen en dat dot hij ook dus het licht aan hem..

ietjepietje schreef:iedereen ikga niks anders doen en heb een eige pony i kan me beheersen maar voer geen zak uit eerst kon ik me niet beheersen maar nou wel dus ik ga niks anders doen ik heb over een paar weken wedstrijd en dan zal ik zeker wel even reagereen hoe he was gegaan

ietjepietje schreef:weg eerst wel maar nou niet meer en hij geeft mij nooit mijn zin maar de rest wel. En zoo ook met de andere deze worden heel erg voor getrokken
ietjepietje schreef:en ik moet haar aan de teugel rijden anders is ze te wilt
Twiggy2008 schreef:Het klinkt mij zo langzamerhand vooral als 'het verwende-nest-syndroom'.

ietjepietje schreef:ik doe niet sdwars maar hij geef tmij gheeen aandacht van af het begin al niet dus hij trekt mensen voor als ik les wil en ik krijg het niet en echt waar alleds wat ik doe dan zegt hij ga nou maar iets anders doen en doe het zoo of ga stappen en de ehle les door zegt hij niks ander dan aan de teugel toewel ik dat helemaal nog niet wilde in het begin dan en ook toen moest dat en als je pony niet aan de teuge loopt dan heb je pech want dan gaan de andere voor net of dat leuk is
Zwerte schreef:ietjepietje schreef:ik doe niet sdwars maar hij geef tmij gheeen aandacht van af het begin al niet dus hij trekt mensen voor als ik les wil en ik krijg het niet en echt waar alleds wat ik doe dan zegt hij ga nou maar iets anders doen en doe het zoo of ga stappen en de ehle les door zegt hij niks ander dan aan de teugel toewel ik dat helemaal nog niet wilde in het begin dan en ook toen moest dat en als je pony niet aan de teuge loopt dan heb je pech want dan gaan de andere voor net of dat leuk is
Lieve TS, wil je hier aub even naar kijken? Dit is zo toch niet leesbaar? De typfouten nog buiten beschouwing gelaten! Totaal geen punten en hoofdletters. Een lange zin wat eigenlijk een heel verhaal is. Dit is echt supermoeilijk te lezen! Doe jezelf en ons een plezier en ga hier wat meer op letten. Niet te snel typen en correcte zinnen maken met punten en hoofdletters. Dan snapt iedereen beter wat je bedoeld en zullen reacties op jouw berichten ook veel prettiger zijn!
Verder geef ik het op, je wil toch niet inzien dat het wel aan jezelf kan liggen. Las ik nou dat je al 8 instructeurs hebt gehad? Op je 12e????? Dan is het wel duidelijkwaar het probleem ligt...