Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zij is zéker een boeiend opbject! Je bent meer dan welkom haar te komen bestuderen! 

broadway schreef:Vertel eens over het ongeluk bij de bakrand, hoe ging dat ? Hoe viel ze en waarop en hoe ging ze weer staan ? Verdikkingen ? Kreupel?
broadway schreef:dit was niet naar jouw gericht hoor mariska 32, ik heb het idee dat jij het wel overweegt wat ik zeg.....maar wil je mijn vraag eerst goed overdenken en dan duidelijk antwoord erop geven ?
broadway schreef:tjonge jonge , hoe naief kun je zijn, lees gewoon mee en neem dat mee wat je mee wilt nemen en zit niet alles tegen te praten.....ik geef mijn ervaringen en ja, de kleinste details kunnen een aanwijzing zijn.....daarom verwijs ik naar het maken van een film voor een volledige beeld, maar dat er galop-problemen zijn vind ik niet vreemd bij wat ik zie !!!
Vertel eens over het ongeluk bij de bakrand, hoe ging dat ? Hoe viel ze en waarop en hoe ging ze weer staan ? Verdikkingen ? Kreupel?
broadway schreef:Op een volte lopen is niet zo vanzelfsprekend voor iedere paard, vooral jonge,nog scheef lopende paarden en paarden uit balans (om wat voor reden dan ook....) kunnen over de rooie gaan en willen vluchten of de longeerder aanvallen of zich laten vallen.....maar ook het opgesloten zijn kan ze agst inboezemen !
Zulke paarden laat je eerst rechtrichten op de lange lijnen.
Hoe heb jij dit paard gekocht, wat kon ze al en wat niet ?
Veel sterkte en succes met het achterhalen van de oorzaak.