KiWiKo schreef:soms is rot nodig bettekeom erger leed te voorkomen..........
Kom op zeg, wat nou leed. Overdrijven is ook een vak.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:soms is rot nodig bettekeom erger leed te voorkomen..........

KiWiKo schreef:weet ik niet Betteke............. dit is nog de beginfase van dit paardenleven...........
.
kan ook niet anders ben immers mens 
KiWiKo schreef:natuurlijk niet, maar toen had ik ook 40 jarige die me probeerden wijzer te maken..............
en gekkigheid alom........... daar luisterde ik ook nog eens naar, noem mij vooral gek
Betteke schreef:Citaat:En hoezo lig je er dan zo naast, rij je zo slecht?
Vriendelijk ja.Citaat:Als je bang bent om te vallen moet je trouwens helemaal niet gaan rijden, of zitles nemen.
Nuttige tip idd.Citaat:Als iemand niet met een jong paard het bos indurft, wat doet diegene dan op de rug van een jong dier wat eigenlijk nog helemaal moet worden doorgereden.
Weer zo'n fijn advies.Citaat:En hier zit de kneep, het paard waar dit topic over gaat, is juist gebaat bij buitenritten en rechttoe rechtaan werk, om hem sterk te maken.
Zucht ik zou bijna zeggen, andere ruiter er op dan maar....
Knap dat je vanachter je computer kan zien wat dit paard nodig heeft. Petje af.Citaat:TS vroeg raad, kreeg raad en katte raadgevers af even goed teruglezen alsjeblieft
Goed teruggelezen. Zoek de afkatter.
. driebergen schreef:Okee, dat is jouw mening.
Ik vind dat je bij iemand die echt zijn best doet een paard goed in te rijden (want dat idee krijg ik bij TS), best je een fluwelen hanschoentje mag aanhouden.
want het paard is uitiendelijk de dupe