Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bionda86 schreef:Nu moet ik kiezen of ik dit morgen nog een keer zal herhalen, na het opstap probleem. Want als je het zonder rust dag doet blijft het eerder hangen. Of dat hij zo als altijd morgen vrij is en pas na een rustdag weer aan het werk gaat wat over het algemeen beter voor hem werkt.
Bionda86 schreef:Nu moet ik kiezen of ik dit morgen nog een keer zal herhalen, na het opstap probleem. Want als je het zonder rust dag doet blijft het eerder hangen. Of dat hij zo als altijd morgen vrij is en pas na een rustdag weer aan het werk gaat wat over het algemeen beter voor hem werkt.

Cassidy schreef:Een tipje, omdat hij je zo te zien nu heel erg aan het uitproberen is bij het opstappen. Neusje naar de andere kant van het lijf buigen, zoals het oefenen van de ORS. En daar houden. Tijdens het opstappen. Kan hij niet wegdraaien, maar draait naar je toe. Ziet hij ook de beweging van je been niet dus bereid hem voor dat je op gaat stappen. Als hij gaat draaien en naar je toe gaat draaien wordt wat moeilijk met een opstapje, dus als het kan, probeer het zonder. Las een sessie in met alleen maar opstappen. Erop, en eraf, erop en eraf. En als het je lukt, van beide kanten.