Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Emmaa_ schreef:Ik heb het gedaanNiet lang, paard eerst gelongeerd en toen braaf zo even huppa zonder zadel erop gesprongen. Eigenaresse ernaast, longeerlijntje vastgehouden en daarna longeerlijn losgeklikt en zelfs zonder teugels nog even een rondje gedaan. Paard was echt ontzettend braaf dus toen ik er eenmaal opzat waren de zenuwen helemaal weg. Ben zo trots op mezelf, dat ik het weer heb overwonnen.. Nou het echte werk nog, maar alles in stapjes. Dat ik zo weer op een paard van 1.74 ben geklommen en zonder zadel heb gestapt vind ik genoeg voor 1 dag
renee16 schreef:1 slechte ervaring staat dan tegenover heeeeel veel goede!
jameyskatje schreef:Thnx polderpaard!
Ook herkenbaar van die drempel. Hoe langer je iets uit stelt hoe moeilijk het is om weer op te stappen. Vandaag heb ik ook weinig 'zin' om te rijden en dan ga ik voor mezelf smoesjes bedenken om niet te rijden, maar ik ga nu toch naar stal om te rijden op hem. Vanmiddag al mijn pony gereden en dat ging hartstikke lekker, maar voor haar heb ik ook geen angst. Ze ging vandaag best hard en heeft ook een keer gebokt, de eerste 10 minuten liep ze alleen maar te trippelen en te hinniken, dus ben ik juist voorwaarts gaan rijden. maar bij haar kan ik er wel van genieten, van die frisheid, maar bij mijn andere paard moet zoiets niet gebeuren.. dan durf ik gelijk niet meer.
Hij heeft vanmiddag al een uurtje in de paddock gestaan, dus ik ga er denk ik gelijk op, zonder te longeren. Voel me wel een beetje opgelaten, een voorgevoel, dus het gaat zometeen óf heel goed, of rampzalig
Ik ga dit topic binnenkort proberen helemaal bij te lezen. dan weet ik een beetje wie wie is enzo
Somebitch schreef:Ik ga maandag weer voor het eerst springen sinds mijn val.