frunnik schreef:Denk dat jij eerst maar eens een keertje bijalbert voorn op stal moet gaan kijken voor je kritiek op iemand levert.Als er iemand een paard in zijn waarde laat en een paard alle tijd geeft is hij het wel!!!
Zoals die man kan rijden kunnen er maar weinig, hij rijd zijn paarden met de teugels in een hand, rond over de rug en met heel veel ontspanning. En hij heeft echt niet altijd de makkelijkste paarden onder het zadel![]()
Trouwens mocht je het je afvragen, ik ben zelf een dressuurruiter en vind balkjesdraven al te hoog, maar ik heb toch wel ontzettend veel respect voro een ruiter die zijn paarden zo ontspannen kan rijden als Albert.
daar ben ik het echt helemaal mee eens, de springruiter waar ik voor werk heeft les bij albert voorn.... nou die paarden lopen zo ongelooflijk gaaf
!! idd teugels in 1 hand...heeeeel veel ontspanning....echt ik ben het helemaal met jouw eens!!!!
Als er iemand een paard in zijn waarde laat en een paard alle tijd geeft is hij het wel!!!
..
hij staat gewoon stil en stil is stil. en ik heb me een partij afgeschopt....
Ik rij af en toe met een slofteugel erbij. Het hele verhaal leg ik hier niet uit. Vertel alleen dat het ons enorm vooruit heeft geholpen.
en er zijn echt wel veel mensen die dagelijks met slof rijden!!