QQQQ"]
[quote="Desiree schreef:No way boven dat gemiddelde. je hebt er maar een paar op bokt die echt dressuur kunnen rijden.
Ik bedoelde: de FOTO's zijn boven het gemiddelde...
[/quote]
Dat zei ik toch? sorry hoor, nu snap ik het niet meer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Magique schreef:Ik heb geen foto gezien waarbij een paard eerst LDR rijdt en vervolgens klassiek, dan pas kan je oordelen of het paard op de voorhand loopt, niet bij een momentopname in een LDR training
QQQQ schreef:
Bull.
Er waren meerdere foto's van het zelfde paard te zien. In de draf kan je duidelijk zien dat ie op de voorhand was. Meer dan één moment dus.
Als je datzelfde paard in meer oprichting of zo dan niet op de voorhand ziet: wat bewijst dat dan voor je??? Datzelfde paard is dan niet opeens klassiek gereden hoor, hooguit van de voorhand af gereden.
Magique"]
Dus jij zegt tijdens een wedstrijd wordt er niet klassiek gereden![]()
[/quote]
PRECIES!!!
Klassiek rijden is niet een bepaalde houding, je kan ook niet even het laatste kwartiertje van je training klassiek gaan rijden.
Klassiek rijden en trainen is een geheel.
[quote="Magique"]
Welke foto heb je het nou over ?
[/quote]
Deze bijvoorbeeld:
[quote="Sjuimpje schreef:Nog 2 plaatjes:
Wouter24 schreef:Ik hed deze foto al vaker gepost, maar er word gewoon niet op gereageert want hij past niet in jou doemdenkerij over LDR? Dit paard is er achter super bij, zou eigenlijk nog wel wat ronder kunnen, en dan blijft ie zo van de vloer komen hoor. Dit heb ik ook al vaker gezegdt niet teveel genreralisren Q....
Wouter24"]
[quote="QQQQ"]en de toon van Wouter staat me niet aan.
[/quote]
Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben
[/quote]
Dat heeft 0 met toon te maken.
[quote="Wouter24 schreef:Wat is correct? vind ik maar een relatief begrip hoor, wat jij correct vind hoeft nog niet correct te zijn
Wouter24"]
[quote="QQQQ schreef:
Door correcte klassieke training.
Lovely schreef:Wouter, jij bent toch ook instructeur?? Dan zou je toch wel moeten weten wat correct is en hoe een paard gereden moet worden? Je zult ook wel een idee hebben van hoe een correct opgeleid/gereden paard dient te gaan, daggik??
Wouter24 schreef:Laat andere die weg volgen, en zie waar jij straks eindigt en die "ander" en trek dan je conclusies.
QQQQ schreef:dan zal dus aangetoond moeten worden dat bovenstaande niet mogelijk is bij LRD. want de discussie kan nog oeverloos doorgaan zo.Training van het paard is ten eerste bedoeld om er een voor lange tijd eenvoudig te hanteren gezond paard aan over te houden, welke het gevraagde werk graag en makkelijk uitvoert.
SuperPepeijn"]dan zal dus aangetoond moeten worden dat bovenstaande niet mogelijk is bij LRD. want de discussie kan oeverloos nog 30 pagina's doorgaan zo.
[quote="QQQQ schreef:Training van het paard is ten eerste bedoeld om er een voor lange tijd eenvoudig te hanteren gezond paard aan over te houden, welke het gevraagde werk graag en makkelijk uitvoert.
SuperPepeijn schreef:dan zal dus aangetoond moeten worden dat bovenstaande niet mogelijk is bij LRD. want de discussie kan nog oeverloos doorgaan zo.
Astragirl schreef:Dat die grote namen dit doen zullen ze wel weten waar ze mee bezig zijn, maar de gewone ruiter heeft dit zeker niet nodig denk ik.