Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
anji schreef:Dus jij laat je gewoon af en toe vallen, Imke86??? Knap! Ik moet er niet aandenken. Wat vindt je paard daarvan?
Maar een valtraining zou wel wat wezen. Zodat je weet hoe je moet vallen en daar controle over hebt.
Grasieux.....veel succes vandaag en maak je niet te druk met het erop klimmen.....gewoon doen!!! (je kan het!)
Grasieux schreef:Jaa, Renske1987, je hebt helemaal gelijk! Tijdens het longeren was hij lekker vrolijk, dus maar iets langer gelongeerd.. Daarna kreeg ik de kriebels en heb ik mijn instructrice gebeld met de vraag of ik het nou zou doen of niet, die zij ongeveer hetzelfde, maar ik was al zover dat ik niet op wilde geven. Ze gaf me een tip, en stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Mijn paard heeft altijd honger, doet alles voor eten. Dus heb ik een wortel in allemaal kleine stukjes gesneden, mijn krukje naast hem gezet (voor het hek waar ik hem altijd opzadel), zijn mond volgepropt met stukjes wortel en voor dat hij het doorhad zat ik op zijn rug!
Verder niet zo heel hard getraind, maar genoten van mijn eigen overwinning!!
Renee16, hoe is het laden gegaan vandaag?
Grasieux schreef:Dat is een supertip Renske! Geeft zeker wel een goed gevoel?
Ik las je bericht nog net voordat ik op mijn paard stapte en ik was van plan hetzelfde te doen.. Maar het ging zo goed dat ik er geen moment meer aan gedacht heb..