Verder lees ik weer geinteresseerd mee.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justkid schreef:Imre ligt het aan je paard? Hoe hoog hij opgooit of heb je het bij ieder paard?
Chaos schreef:Ik heb vanavond een les gezien van Jarco Dun (heb hem al meerdere keren gezien via werk, verschillende ruiters en paarden) maar ik vind hem heel fijn en verhelderend. Duidelijk. Basis, maar dan gewoon heel goede basis. Was leuk!
Verder lees ik weer geinteresseerd mee.
Chaos schreef:Jouw eerste foto is trouwens een mooie foto. In die zin dat het echt heel duidelijk zichtbaar is. Leuk he, die verbeteringen!
Ik kom sinds ik bij mijn huidige instructeur les (nu zo'n 4? jaar) nooit meer chagrijnig van mijn paarden af. Ze willen nu altijd werken en ik ben echt altijd tevreden met de verbetering (ruiter/paard/of beide) na het rijden. Ik vind paardrijden een stuk aangenamer en simpeler (met veel meer werken) dan bij mijn instructeurs hiervoor, die toch ook niet de mindere waren.
Yamcha schreef:Imre: dat is dan een foetushouding, dat doen meer mensen, in elkaar duiken als ze iets eng vinden..... alleen op een paard is dat niet handig, want dan zit je voorover. is op zich een heel natuurlijke reflex, en daarom ook er zo moeilijk uit te krijgen, het zit in je omdat je een mens bent, bijna iedereen doet het. jij bent het je bewust...... daar kun je wat mee denk ik.
Ankem: wat voor zadel heb je nu gekocht uiteindelijk?
Chaos:herkenbaar
en vet, doe eens een galopfoto met Anna? Volgens mij ken ik alleen Agossie, die af en toe Agatsie heet
en
want ik vind dat vreselijk grappig
Yamcha schreef:Imre: dat is dan een foetushouding, dat doen meer mensen, in elkaar duiken als ze iets eng vinden..... alleen op een paard is dat niet handig, want dan zit je voorover. is op zich een heel natuurlijke reflex, en daarom ook er zo moeilijk uit te krijgen, het zit in je omdat je een mens bent, bijna iedereen doet het.
Chaos schreef:Ik moet meer mijn zitbeenknobbels van achter naar voor laten rollen en mijn schouderbladen achter mijn broekrand laten zakken en mijn navel intrekken. Dan zit ik goed.