Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar vriendin moest weg. Heel hard waaien over het dak ik dacht zucht goed idee weer maar de merrie hield zich voortreffelijk en hoewel heel hard werken had ik haar aan het einde lekker aan het lopen jaaaaa het gaat goedkomen
Volgend jaar mag ik haar van de eigenaresse laten dekken tumtiedumtiedum
Kun je niet ook wat knoppen op mijn paard zetten? 
Eerst wou ze al niet meekomen uit het land, uiteraard heb ik haar wel gepakt uiteindelijk.. Toen had ik haar het laatste hek door maar begon ze ontzettend spastisch te doen omdat ze een hond hoorde blaffen (de eigenaren van paard hebben zelf ook 2 honden maargoed), waardoor ik het hek niet dicht kon doen en dat moet echt want in dat stuk staan schapen. dus haar aan t touw maar weer in t land en blijven vasthouden.. Poging 2 ging weer net zo, maar uiteindelijk heb ik haar er toch uitgekregen
Toen met poetsen ging ze weer lekker heen en weer lopen draaien en proberen mij aan de kant te duwen.. heb haar een paar beste meppen verkocht en heb het ook vertikt om maar 1 stap voor haar aan de kant te doen. uiteindelijk werd ze gelukkig wel weer rustig. Heb haar daarna meteen maar weer terug in het land gezet want ik sloeg helemaal dicht en durfde niks meer.. begin zo langzamerhand wel een beetje te twijfelen of ik hiermee moet doorgaan, want tot nu toe wordt ik eigenlijk alleen maar banger voor dit paard.. Misschien is het toch beter om eerst een ander rustig paard te zoeken, of wie weet een paard ernaast waar ik vertrouwen mee kan opbouwen.. pfff

Wie weet staat daar een paardje waar ik weer vertrouwen mee kan opbouwen in het rijden en ondertussen kan ik dan met het paard wat ik nu "bijrijd" gewoon longeren
Of op den duur toch misschien wel helemaal stoppen omdat ik te bang ben
Wordt vervolgd..
zijn als jij door angst straks helemaal niet meer zou rijden
Dat wordt niks, dan wordt ik met de dag chagrijniger denk ik
Ik ga eventueel wel stoppen met het paard wat ik nu "rij" omdat het zoals het nu gaat voor mij en ook voor het paard niet leuk is
De vorige bijrijder kon er alles mee dus misschien is dit (op dit moment) gewoon niet het paard voor mij
Ik ga zeer waarschijnlijk donderdag op de manege kijken, daar staan 3 paardjes die ik zou kunnen leasen, allemaal rond de 1.50m hoog dus ook meer mijn maat
Ik ga nu volgende week een keertje langs! Heb ook contact met iemand van MP die een leaser zoekt voor haar pony maar ik neig op dit moment meer naar de manege want dat is dichterbij, goedkoper en dan heb ik ook een binnenbak tot mijn beschikking
Ik wil echt graag weer leuk rijden dus ben erg benieuwd! Vind t alleen minder leuk om tegen de eigenaren van paard te moeten zeggen dat ik waarschijnlijk ga stoppen... ik ben daar niet zo goed in
ik ben ook zo'n held maar uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen. Ik duim voor je Tina1965 schreef:Nee, ik zit helaas al 4 weken met mijn rug/rechter been en mag nog niet paardrijden. Baal hier wel onwijs van, want kan nu heel weinig. En alles wat ik in de vakantie opgebouwd heb lijkt helemaal foetsie :-(.
Ken niet jouw hele verhaal, RM94, maar is dat niet een compliment voor jou?
dus daar ligt nog een beetje werk voor mij
Gevolg: ik zit met angst om te rijden maar doe het nog steeds graag..