Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:ik heb hem nu een jaar en hij was 19 toen ik hem kocht. Hij was dus van de manege en ik kende hem al lang. Mijn moeder en ik hadden het er die middag met de staleigenaresse over gehad. En toen kreeg ik 's avonds een appje dat ze een bod had gehad van een oude eigenaar van Oreo om hem te kopen. En toen heb ik mijn vader echt aangespoord van, mag het papa? En toen zei hij dat hij er geen problemen mee had. En toen ging hij mijn staleigenaresse bellen en is de beslissing gemaakt.
Kimmie25501 schreef:Ik ben er gisteren achter gekomen dat dat plekje voor Oreo, toch niet zo'n goed plekje is.
Ze hebben daar namelijk in de winter geen wei, dus heb ik er nog niks aan.
Ook vind ik het toch niet zo'n goed idee om hem nog een keer te gaan verhuizen.
Dat zal energie vreten, en die energie heeft hij nu helaas niet op voorraad.
Daarom zal ik hem toch in moeten laten slapen.
Ik vind het echt heel erg, en heb het er echt heel moeilijk mee. Gisteren heb ik er ook voor de eerste keer echt om gehuild, dat was helaas op stal, maar wel even fijn.
Ik praat er namelijk het liefst gewoon nuchter over, omdat ik dan mijn emoties niet hoef te laten zien.
Citaat:Met Oreo gaat het nu ietsje beter. Relatief gezien. Hij is weer wat aangekomen, zijn ribben zijn iets meer goed te zien.