Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Japeloup schreef:Geef het de tijd, geniet van het fijt dat je een heerlijk paard hebt die jou zo mooi spiegelt.
knollentuin schreef:gisteravond bij sabm geweest, ik vond het weer erg leuk, allereerst om een bokker te leren kennen en ten tweede om de reacties ,vraagtekens en verwondering te zien,leuk leuk leuk!
justkid schreef:Mooi verslag Japeloup
Dat niet mogen babysitten (zo noemt mijn stalgenootje het altijd) maar het paard zelf laten lopen dat is zooooo moeilijk
Het is dan echt goed als iemand je daar regelmatig even op wijst.
Kid heeft ook een jaar geleden haar kaak uit de kom gehad, dat zie je niet, dat voel je niet en zelfs niet alle tandartsen merken het op.
Gelukkig komt het niet zo heel veel voor, onze tandarts had het nog maar een keer eerder meegemaakt.
Kid liet ook niks merken behalve dat ze niet goed kon inbuigen, en soms proppen had die ze niet wegkreeg.
Kidje loopt fijn zo na de vakantie, wel wat stijfjes maar ook lekker voorwaarts en blij.
Ik ben haar vooral aan het inbuigen maar dan wel zo dat ze het kan en nog niet te ver en maar 20 minuutjes.
Yamcha schreef:Hoe komt het dan dat je benen naar voren gaan?
Past je zadel wel goed? Soms als het zwaartepunt te ver naar achteren ligt, zit je op de lepel, dan kan dat gebeuren, zomaar een idee hoor
SabM schreef:Dus ik weet dat ik moet volhouden en de wedstrijd plannen maar verder naar de toekomst moet verschuiven. Zondag toevallig nog een wedstrijd omdat ik me voor deze al heb opgegeven. Maar die gaan we gewoon doen heb ik besloten met serieus opletten op me benen en handen tijdens de wedstrijd en niet focussen op het plaatje. Kijken wat me commentaar dan zal zijn
Yamcha schreef:@Loe_Loe: Mooi verhaal!!! stel je vragen vooral en houd ons op de hoogte.
Denk alleen dat het wijs is om eerst proberen te sturen met je navel en 'gewoon' te gaan lichtrijden, en dat alles met zachte billenDa's al moeilijk zat, trust me