Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb tot op heden helaas nog geen instructrice in de buurt kunnen vinden.
Ik ben ook heel erg druk baan 40 uur een eigen paard en een paard dat ik beleer en sinds mama ziek was en nu om papa te steunen iedere dag nog naar papa. Maar ik maak ook tijd vrij voor een paar vriendinnen die graag les willen.
Want ik heb het uiteraard al wel aan haar gevraagd
Op de momenten dat ik kan kan zij niet en andersom, dus dat is gewoon echt geen optie. Ik hou ondertussen wel mijn ogen open op marktplaats en bokt om te kijken of er toevallig instructie wordt aangeboden in mijn buurt
ik ben net begonnen met werken dus ik moet sowieso even kijken hoe ik alles ga plannen
miss toch maar een groepsles in zodat ik iig 1 vaste dag kan rijden in een binnenbak. Ben momenteel namelijk ook erg afhankelijk van het weer.
.
maar ik denk idd wel dat je met steeds hele kleine stapjes er wel komt!
Helaas zak ik tot op heden nog steeds op de praktijk 
Dan kan ik en les krijgen, en er zijn daar ook vast mensen die mij eens kunnen helpen
*ziet het weer ietsje minder somber in*
Succes!! 
. Maar nu is dat wel veranderd. En nu "moet" ik controle houden. En als ik dat kwijt ben denk ik alleen maar: "Wat als ze niet stopt voor de weg/ze struikelt en valt/..."
en dan ging hij er zo langs.