Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_roosje_k schreef:ik rijd op een pony,maar hij loopt heel raar aan de teugel,namelijk als ik niet heel veel contact heb met zijn mond,de teugels zijn niet in boogjes,meer losjes(hij draagt zijn eigen hoofd /hals houding)maar sturen gaat prima en alles lukt,hoe kan ik dat veranderen,het is een manege pony,een haflingen die erg moeilijk is met nagevelijk rijden,dus ik vind dit al heel wat,wie kan mij helpen
k_roosje_k schreef:k_roosje_k schreef:ik rijd op een pony,maar hij loopt heel raar aan de teugel,namelijk als ik niet heel veel contact heb met zijn mond,de teugels zijn niet in boogjes,meer losjes(hij draagt zijn eigen hoofd /hals houding)maar sturen gaat prima en alles lukt,hoe kan ik dat veranderen,het is een manege pony,een haflingen die erg moeilijk is met nagevelijk rijden,dus ik vind dit al heel wat,wie kan mij helpen
wie heeft voor mij een oplossing??
meissiexx schreef:oosterhoff![]()
je snapt het niet helemaal.
zij bedeolt dat ze totaal geen contact heeft met de mond.
en dat is al helemala niet fijn.
pony pakt het bit dus niet goed aan.
en dan heb je niet goed het controle over je paard.
en paar dmoet wel licht in de mond zijn daar heb je gelijk in maar geen contact dat is niet de bedeoling.
wat voor bit gebruik je ?
omdat hij geen contact maakt
LisetCharlot schreef:Echt? Zijn er echt mensen die ZÓ lesgeven? En mensen nemen dat nog aan? Be-lach-e-lijk!!!!!!!! Gelukkig heb ik een HELE kritische instructeur ( mn vader..) die me af laat stappen als ik maar íets te hard in werk met mn hand.. Zouden ze eens een lesje van moeten krijgen, ghehehehe..