Tyrza schreef:Hoe bedoel je Sall? Kan je een voorbeeld noemen? Ik begrijp deze zin niet helemaal nml
Ik bedoel, dat ik al een aantal keer heb meegmaakt, dat er lesgevers/trainers/ruiter hebben gezegd, dat als er klanten zijn, dat de klanten dan resultaten willen zien. (kunstjes en kop in de krul) En dat ze het niet begrijpen als dat 'plaatje/resultaten' er niet te zien zijn. triest maar waar
Terwijl dat je genoeg situaties heb, waarbij dat paard vertrouwen moet opbouwen, en het plaatje er mischien (nog)niet zo uitziet als je graag wil.
Ik zet niet dat het altijd zo is, maar helaas heb ik dit nu een aantal keer meegemaakt.
|Een tijdje geleden vroeg ook iemand, of ik op haar paard wilde stappen, nou ben ik daar meestal niet zo happig op.
Maar met haar kon ik er altijd goed over praten, en dacht dat we qua rijden ook op 1 lijn zaten.
Ik zat er nog niet op, of er werd al gezegd, 'ja, zo komt ie nooit naar beneden... je, moet wel doorvragen'
Ik zei toen: ik wil dat ie eerst naar mijn been luisterd en gaat lópen, die kop komt wel
Eigenlijk had ik het al gehad, laat mij maar freeweelen, maar verwacht niet binnen 2 minuten een kant en klaar paard.

.