Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
char_kmbly schreef:Sorry voor laat reageren.
Had het druk met de kerst dagen met familie. Char heeft deze paar dagen vrij gehad. Wel gewoon gewandeld en gras gegraasd. In januari gaan we naar de kliniek voor het si gewricht.
char_kmbly schreef:Vandaag weer voor het eerst gereden na 5 dagen (vgm) vrij. Ik had geen intentie om echt hard te werken, gewoon stap draf. Ze voelde in het begin lekker actief in stap maar zodra ik wilde draven deed ze dr oren naar achter. Toen ik mijn benen los liet stapte ze weer. Uiteindelijk in draf gekregen door been te geven. Ik wou dr lange teugel als beloning geven, maar ze ging meteen stil staan en bokte uit het niets. Uiteindelijk weer in draf gekregen en wou een rondje draven en uitstappen. Tot ze weer uit het niets 4 benen in de lucht ging. Ik had geen zin om het gevecht aan te gaan omdat die bokken steeds hoger worden.
Uiteindelijk een halve baan gedraafd en uitgestapt. In stap wou ze wel gewoon buiging doen naar binnen en buiten. Alleen geen reactie op mijn been alleen boos gezicht.
MCE schreef:char_kmbly schreef:Vandaag weer voor het eerst gereden na 5 dagen (vgm) vrij. Ik had geen intentie om echt hard te werken, gewoon stap draf. Ze voelde in het begin lekker actief in stap maar zodra ik wilde draven deed ze dr oren naar achter. Toen ik mijn benen los liet stapte ze weer. Uiteindelijk in draf gekregen door been te geven. Ik wou dr lange teugel als beloning geven, maar ze ging meteen stil staan en bokte uit het niets. Uiteindelijk weer in draf gekregen en wou een rondje draven en uitstappen. Tot ze weer uit het niets 4 benen in de lucht ging. Ik had geen zin om het gevecht aan te gaan omdat die bokken steeds hoger worden.
Uiteindelijk een halve baan gedraafd en uitgestapt. In stap wou ze wel gewoon buiging doen naar binnen en buiten. Alleen geen reactie op mijn been alleen boos gezicht.
Heeft Darkadia je geen trainingstips gegeven hoe je het moet oppakken als je na een paar dagen rust weer gaat beginnen?