Even mijn zadel dinsdag afwachten en wat ander voer en misschien vitaminespuitje. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Even mijn zadel dinsdag afwachten en wat ander voer en misschien vitaminespuitje.
. ankem schreef:SabM schreef:hihi net ff geprobeerd... t is echt zo.
Ga ik vanavond ff meenemen met rijden.
En? Ben wel benieuwd!
Maar moet het steeds heel bewust op blijven. Suus galoppeerde fijner mss daardoor?
Tegenwoordig wel. Maar das het stomme, op oude stal ging ik nooit naar buiten want daar kon je alleen de wijk in. Hier stap ik zo het bos in
Hij vindt het alleen errug spannend 
Is ook moeilijk wat je vraagt, maar elk goed stukje is een goed stukje
en welkom nieuwelingen!

Schrok er wel van
Okee en de botsplinter die er zit dan... Hopelijk werkt het voor jou net zo goed als voor mij!
. Ik heb haar zoveel verteld over dit leerzame topic dat ze vast nieuwsgierig is geworden.
MyWishMax schreef:Mijn rugpijn kwam ook voornamelijk uit organenOkee en de botsplinter die er zit dan... Hopelijk werkt het voor jou net zo goed als voor mij!
en zelfs een beetje koortsig.. had jij dat ook MWM?
Als ik in de spiegel kijk dat [***] dat in stap wel.
nu ik nog
Jessie en ik hebben ze ook zo vaak gedaan. We gingen van 'brandhout' naar akelig precies kunnen in parkeren, zijwaarts, noem het allemaal maar op. Dat wil zeggen.. als Jessie zich in hield en niet fanatiek begon mee te denken. "Oh! Oh! Dit ken ik!
" waarna ze zijwaarts achterwaarts brandhout maakte van de balken
en morgen, als ik dan eindelijk weekend heb, gaat het regenen
svdijk86 schreef:MyWishMax schreef:Mijn rugpijn kwam ook voornamelijk uit organenOkee en de botsplinter die er zit dan... Hopelijk werkt het voor jou net zo goed als voor mij!
Ja.. dat was zo raar.... dat hij echt die darm vastpakt en je gewoon echt Pijn ervaart.. Dikke darm en lever
vielen wel mee qua gevoeligheid maar onder de rand van mijn ribbenkast deed het rechts superveel zeer..
(heb ooit over een metalen stang van een bakrand heengehangen dankzij paardlief die schrok en me
lanceerde toen ik 13 was.)
En 3 ribben waren op mijn rug erg gevoelig. Toen hij die paar rugwervels kraakte moest ik heel hard lachen
(gek gevoel)
Voel me nu heelen zelfs een beetje koortsig.. had jij dat ook MWM?
Ik wil ook SalsadansennnnnAls ik in de spiegel kijk dat Zyalda dat in stap wel.
nu ik nog
Ik was de 1e paar keer beroerd daarna en heel moe. Moest veel water drinken en rustig aan doen. Tegenwoordig merk k niet zoveel meer, behalve dat de pijn weg is. Maar ik was er zo beroerd aan toe dat ik in het begin week lang niet mocht tillen/paardrijden/noem maar op...
Stalgenootje keek me al gek aan toen ik zei dat ik erop zou gaan... meestal moet je dus een paar dagen wel bewegen maar niet forceren? Nja.. dat idee had ik niet omdat ik niets gevraagd heb.. maar heb ik dus blijkbaar wel gedaan.. argh..