Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rizette schreef:Let even heel erg op. Therapie kan zomaar rijden worden. Gun je paard een spuitje als het op is. Dat kun je vast nog betalen. Maar als je hem zomaar ergens neerzet zijn er vast weer mensen die denken dat ze er nog wel op kunnen rijden en niet zoveel hoeven te voeren enz enz. De geschiedenis gaat zich herhalen ten koste van je paard. En ga er vanuit dat als hij ergens voor weinig kan staan dat hij ook van alles weinig krijgt. Er zijn niet zoveel sprookjes oorden voor paarden. Meestal moeten ze flink aan de bak om de kost terug te verdienen en vaak meer dan dat en dat kun je Oreo niet aandoen. Ik wens je veel wijsheid.
Kimmie25501 schreef:Rizette en anderen, ik let heel goed op hoor. Ik fiets er elke dag langs en weet wel een beetje hoe het daar gaat.
Als ze daar niet goed met hem omga, hoor ik dat wss heel snel. Mijn verzorgster gaat daar namelijk heel vaak heen en daardoor weet ik dat de paarden daar goed verzorgd worden.
Ik kreeg hier trouwens vaak de tip om hem te ontwormen. Er is op stal weer onderzoek gedaan, maar daar kwam bij Oreo niks uit. Is het alsnog handig om te ontwormen, of kan ik dat beter niet doen en is dat giftig?
Kimmie25501 schreef:Rizette en anderen, ik let heel goed op hoor. Ik fiets er elke dag langs en weet wel een beetje hoe het daar gaat.
Als ze daar niet goed met hem omga, hoor ik dat wss heel snel. Mijn verzorgster gaat daar namelijk heel vaak heen en daardoor weet ik dat de paarden daar goed verzorgd worden.
Ik kreeg hier trouwens vaak de tip om hem te ontwormen. Er is op stal weer onderzoek gedaan, maar daar kwam bij Oreo niks uit. Is het alsnog handig om te ontwormen, of kan ik dat beter niet doen en is dat giftig?