Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terpentijn schreef:Ik hoop dat iemand nog foto -of filmmateriaal stuurt of plaatst om eea te illustreren.
terpentijn schreef:Ik vind het wel vertederend dat ze zo naar iemand toetrekt, dat zet me natuurlijk wel aan het nadenken over hoe ze in elkaar zit en hoe je daar bij de verdere opleiding je voordeel mee kunt doen.
Wat ik zag was een paard wat onzeker was, ineens een andere ruiter op de rug kreeg. Daarbij verdomt braaf bleef, en er wat communicatiestoornissen waren. Jij die af en toe te hard met het been inkwam (meer druk geven ipv schoppen
) Khava die daar van wegschoot, jij je balans kwijt, waarop Khava echt super braaf het tempo eruit haalde ipv te gaan rennen. Op dat moment was wie dan ook in de bak een steun voor haar die ze opzocht. En tja ik moest wel ergens staan om foto's te kunnen maken
Had overigens ook niet uitgemaakt waar ik gestaan had, dan had ze de mensen buiten de bak als steunpunt gepakt. Is volkomen normaal, en moet je ook echt niet analyseren. Je moet nu gewoon met haar lekker bezig gaan, met een paar weken is het al heel anders.
). Hier komen ze. 

(CC schiet nu in de lach).