SharonIndezz schreef:... en hoe bevestig ik het stuur het beste?
Ik ben momenteel het stuur aan het bevestigen vanaf de grond aan de lange lijnen. Dat pakt mijn paard echt heel goed op. De lijnen zitten nu nog aan de kaptoom en die ga ik pas aan het bit zetten als het stuur echt helemaal bevestigd is. Gisteren voor de tweede keer zo bezig geweest en al allerlei wendingen kunnen sturen; rechte en gebogen lijnen, zelfs al vrij netjes op de letter.
Wil zeker niet beweren dat dit de beste manier is hoor, maar het werkt bij ons in ieder geval goed en het is ook nog eens heel leuk om te doen!
helaas had ze ook door, dat ze door bokken mij eraf kon gooien, en ben er dus ook afgevallen, daarna meteen weer erop om te laten zien dat ik niet bang ben van haar, hierna ging het goed:)
, ben wel benieuwd!
, hij is wel voor de verkoop maar dat heeft geen haast en kan gerust maanden/jaren duren 
dat wil zeggen, ik ben op het punt gekomen met onze pony beleren dat dochterlief er vandaag weer op ging en voor het eerst los op hem heeft gegaloppeerd én een laag kruisje heeft gesprongen (ter info: hij wordt deze maand al 7, laat begonnen). Ben dus een trotse mama van dochter én trots op onze knappe pony Danser, ook wel een beetje verdrietig
, want het was erg leuk zo met hem aan het werk te zijn. Ze mogen nu verder samen groeien! 

Ben erg trots op mijn paardje!