Onassa schreef:suleilitha schreef:Uh.... wie gaat nu per pb door?
Off-topic, hoe gaat het nu met je Onassa, heb je nog iets gehad aan Kiwiko en mij?
Cin gaat via pb door, mag hoor daar niet van![]()
Ja, heb er zeker veel aan gehad!!
Het ging echt een tijdje heel relaxed met On.
Helaas heeft ze zichzelf nu weer weet ik wat aan gedaan in de wei, dus moest ze weer een weekje op rust.
Iets in d'r rug was toch weer effe getriggert daar door.
Maar woensdag gaan we het weer gewoon proberen.
Ohja....met het dubbel gebroken bitje ging het vanaf het begin af aan niet echt lekker, mijn idee is dat ze het liefst ongebroken geeft, dus volgende keer toch de pelham maar weer proberen met een los kettinkje.
En was vorige wek op zolder in ouwe rommel aan het loeren, kwam ik toch een dubbel gebroken aurigan bitje van haar tegen!![]()
Heb het dus ooit al eens geprobeert maar dat is waarschijnlijk uit deze toch al wat oudere hersens geschrapt
Toch voorkeur voor ongebroken he...... daar hadden we het eerst ook al over.
Het kan goed dat met het gekdoen in de wei haar "triggerpoint" inderdaad weer een optater heeft gehad. Er zit daar gewoon een vaag "iets", maar daar waren jij, Kim en ik ook al over uit.
Ik geloof toch nog heilig in het feit dat je er uit gaat komen met je fantastische paard!
Oh en Cin, even voor jouw info, Onassa had een probleem met haar paard, dit is een fysieke aangelegenheid bij het dier. Aan de hand van een filmpje zijn Kiwiko en ik gaan brainstormen en we hebben in ieder geval de vinger op de zere plek kunnen leggen, waardoor de oplossing van het probleem steeds dichterbij in zicht komt.

maar jullie geloven me niet ja dan kan ike r veder ook niks aan doen he