Ik steek mijn hand op voor Suleilitha.. en zwaai gelijk even..
Zo eerst eens gaan slapen, morgen weer een dag 'bokt'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Iemand zin in een update over het paard genaamd Projectje, dan graag een hand opsteken!!!!!!
suleilitha schreef:Iemand zin in een update over het paard genaamd Projectje, dan graag een hand opsteken!!!!!!
femmefatale1 schreef:suleilitha schreef:Lieveli, bij mij zien de eerste keren onder het zadel er weinig anders uit. No need to be ashamed. Je zit niet aan de mond, je laat het paard het mooi even zelf uitzoeken!!!
Voorwaarts is een eerste vereiste![]()
Je kan niet verwachten dat een paard begrijpt dat hij moet lopen als hij tegendruk krijgt in de mond..
Daarom idd los laten en naar voren..
En er zijn genoeg mensen hier die dat snappen
suleilitha schreef:Ja, dit is zeer zeker heel gaaf. En de eigenaren zullen niet klagen want die krijgen een goeie prijs. Ze moet nog even worden gekeurd maar ik zie geen bezwaren, over de klinische keuring maak ik me totaal geen zorgen. Of ze rontgenologisch zal worden gekeurd weet ik niet, ik ga op dit vlak niet tussen de beide partijen inzitten. Dat stukje moeten ze zelf maar uitzoeken.
suleilitha schreef:Haha, nou die eer komt pas echt als ze over een tijd met de nieuwe baas vriend en vijand versteld zal laten staan, dan pas is het voor mij eer!!!
femmefatale1 schreef:Hij doet het niet-> hij kan het wel-> .... stomme knol..-> hij wil het niet......
Tallie_Ho schreef:femmefatale1 schreef:Hij doet het niet-> hij kan het wel-> .... stomme knol..-> hij wil het niet......
Bij mij gaat het zo: Hij doet het niet-> ik doe het vast fout-> Ahh, gelukt, pony kan het wel, baas is soms wat onduidelijk.
Stomme knol en wil het niet komen bij mij niet voor.. 99,9% van de fouten zijn de mijne