De osteopaat heeft hem zien bewegen, ze vond het er goed uitzien, ik heb te weinig ervaring denk ik om echt iets aan zijn bespiering te zien.
Maar gewoon los draaft hij heel licht en los, mensen zeggen dat hij danst.
Ik sluit het ook niet uit, hij is in december naar de tandarts geweest, zou hij nu al weer scherpe randen ofzo kunnen hebben?
De oude eigenaar zegt dat hij ooit heel ruw gereden is met slof heel strak, hij is best wel gevoelig voor druk in zijn mond, dus als er iets zou zijn denk ik als eerste aan z'n tanden.
Hij werd zoiezo altijd wel ''strak'' gehouden, dus dan heeft hij toch nooit echt zelf gelopen? Hij loopt ook veel te ver de hoeken in enzo, daar denk ik het van de balans.
Hij is zoiezo best wel scheef voor mijn gevoel, ik weet niet links of rechts, horizontaal, ik ben daar allemaal over aan het lezen nog.
Ik probeer het op te lossen

Ik heb hem alleen nog maar los gelongeert, hij let dan perfect op mij, dat is gewoon voor het buitenrijden om zijn energie een beetje eruit te gooien, dus nog niet met iets, ik heb daar een topic over aangemaakt, mensen adviseerde mij de pessoa, om hem van achter naar voren te laten lopen ipv andersom.