Miffie schreef:Nou ik vind de blik in zijn ogen anders meer dan genoeg zeggen! Hij kijkt zeker niet relaxed!
My god, een mooi open oog, is spanning?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Miffie schreef:Nou ik vind de blik in zijn ogen anders meer dan genoeg zeggen! Hij kijkt zeker niet relaxed!
Japke_Z schreef:marcolemar schreef:tja wat dacht je dat salinero zo passageert uit verzameling en oprichting, hun doen dat soort dingen met de stok
ben je d'r ooit bij geweest, zo niet dan heb je geen recht dat te zeggen!
denk je nou werkelijk dat een paard gaat passageren als je hem maar hard genoeg slaat????
op de foto is duidelijk te zien dat de stok ontspannen vast wordt gehouden, zo kan je niet eens slaan..........
Miffie schreef:kijk nog ff terug op mijn bericht Wouter24 ik heb er iets aan toegevoegd!
Aqua8horse schreef:Ik vind je reactie op z'n minst merkwaardig Wouter!
T hele plaatje is zoo zo zo opgekropt en ik zie geen ontspanning! Ik heb t gevoel alsof er geen plezier in heeft!
Een mooi opgerichte hals, met het neusje op de loodlijn, de oren gespitst naar voren, een schuimende mond, een lichte verbinding met de ruiterhand, een mooi open oog.....

M3isSi3j schreef:Ik wil hier verder niet over oordelen (dus niet beoordelen of verordelen) simpelweg omdat ik niet de kennis en ervaring hiertoe heb.
Wat me wel opviel waren deze foto's:
http://www.kahlin.net/noir/dressyr/roll ... .jpg[/img]
http://www.kahlin.net/noir/dressyr/roll ... .jpg[/img]
Bij deze is duidelijk te zien dat het paard de hand niet volgt.. kan een moment opname zijn geweest.. was er verder niet bij en zoals ik al zei: oordeel er verder niet over..
Wouter24 schreef:Miffie schreef:kijk nog ff terug op mijn bericht Wouter24 ik heb er iets aan toegevoegd!
Paranormaal begaafd
Citaat:Persoonlijk maakt het mij niets uit hoe paarden op dat nivo getraint worden, wat ik wel erg vindt is al die mensen die ze zien trainen het thuis zonder begeleiding even na-apen.
Maarja sinds dat Anky er is wil iedereen nu eenmaal Anky zijn (ik niet anders had ik wel een dressuurpaard gekocht ipv een Haflinger).
Aqua8horse schreef:Misschien heb je mijn verhaal over de piaffe toch niet helemaal begrepen. Daar is namelijk niets kortzichtigs aan, laat staan dat het eraf zou stralen zoals jij beweert.
Aimee schreef:Miffie schreef:Nou ik vind de blik in zijn ogen anders meer dan genoeg zeggen! Hij kijkt zeker niet relaxed!
T hele plaatje is zoo zo zo opgekropt en ik zie geen ontspanning! Ik heb t gevoel alsof er geen plezier in heeft!
Een mooi opgerichte hals, met het neusje op de loodlijn, de oren gespitst naar voren, een schuimende mond, een lichte verbinding met de ruiterhand, een mooi open oog.....
Hoe moet een paard dan lopen? Hij mag niet diep en rond, maar ook niet met de juiste oprichting want dan is het weer opgekropt...
Aqua8horse schreef:Ik ben het volledig met Miffie eens, dit paard straalt niet zoals het zou moeten....ik zie duidelijk angst in het oog.
@Tyrza: ik zal even terug zoeken. Maar mijn vraag is welke ruiter in het voordeel is, zoals geschetst.
Hoe wil je ervoor zorgen dat een paard meer gaat stralen dan Gribaldi??? 

Aqua8horse schreef:Ik ben het volledig met Miffie eens, dit paard straalt niet zoals het zou moeten....ik zie duidelijk angst in het oog