QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Wie zegt dat ik iets zonder meer aanneem?? (je suggereert weer)
Het enige onderzoek dat voor mij belangrijk is is het onderzoeken dagelijks hoe MIJN paarden zich voelen, eruit zien, ergens op reageren ...
Op de rest heeft niemand invloed... nog niet met 1000 onderzoeken.
Het valt mij nogal op dat men hier (niet persé jij), direct verwerpend reageerd als iemand hier iets naar voren brengt dat mogelijk iets te maken kan hebben met de conclusies uit de studie van Weiler.
Als tegenargument komt men dan onder andere met het onderzoek van Tineke aanzetten en met een stel studenten die de studie van Weiler hebben proberen te herhalen. Hierop wordt dan meteen gereageerd met "zie je wel, dat Weiler onderzoek is onzin". Terwijl het Weiler onderzoek is gepubliceerd en de kritische blik van andere experts uit het vakgebied heeft doorstaan, en die andere onderzoeken zo'n kritische blik nog niet hebben overleefd.
Dat vind ik vreemd.
Ik met name verwerp niets, alleen kan je er geen 100% conclusie uit trekken...
Aids kan komen door een vuile naald (maar niet elke vuile naald veroorzaakt aids).... (om maar in jouw voorbeeld te blijven)...