Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
GoldStar schreef:Zou iemand kunnen aangeven: "welke spieren in de onderlijn harmonisch aangespannen en getraind worden, waardoor een beter evenwicht met de bovenlijn onstaat" of als dat wat te moeilijk of lastig is op een andere manier kunnen toelichten? De inhoud van de topics - waar in eerdere reacties naar verwezen wordt - zijn me bekend.
Zep schreef:Weet je wat ik zo grappig vind Jarrah...
Ik heb zelf een aantal keer voor Rien getraind en ik vond de overeenkomsten zo verschrikkelijk groot. Rien wil precies hetzelfde als mijn trainer wil...
Jij maakt er weer een tegenstelling van, en ik probeer al 10 pagina's uit te leggen dat die er eigenlijk helemaal niet zo sterk is!
Aimee schreef:Daar zul je inderdaad mee bekend zijn ja, die topics.
In ieder geval; dan is je ook bekend dat de antwoord op jou vraag daarin te vinden is.
Het is erg "open-ended" allemaal. Als zo een verhaal onder druk gezet wordt of als er aan de boom geschud wordt (symbool van kritische vragen), dan kun je met dat soort uitleg alle kanten op. De conclusie is het enige wat duidelijk is.
En dat vind ik een erg kwalijke zaak 
Zep schreef:In welke periode vond jij de dressuursport dan op zijn top Lusitana?
Lusitana schreef:Voor 1975 als ik het ruwweg moet zeggen.
Lusitana schreef:Je hebt zonder toestemming iets uit mijn profiel gehaald, dat vindt ik niet echt beleefd.
Citaat:Je hebt zonder toestemming iets uit mijn profiel gehaald, dat vindt ik niet echt beleefd
runningkawa schreef:Dat punten aftrek bij elk onderdeel word ook gedaan.
hoe vaak moet dat nog herhaalt worden?
Daar word strenger op gekeken dan of het paard van achteruit word gereden, omdat veel jury's dat verschil niet eens zien.En dat vind ik een erg kwalijke zaak
Die hebben een loodlijn in hun ogen en meer kennis hebben ze niet.
En dat blijkt ook uit sommige antwoorden hier.
Zouden die jury zijn, krijg je alleen punt op voor of achter de LL
En laat ik nou denken dat er nog heel veel meer paard achter dat stukje kop aan komt