openstaande vragen deel 1
Lielle"]
[quote="lusitana schreef:Kijk daarom zien we haast geen paarden op hoger niveau zo rijden, omdat de jury blijkbaar ook voorkeur heeft voor het verkeerde plaatje. En het heeft niks met mijn persoonlijke voorkeur te maken. Maar okee, als jullie dan zo stug je paard van voren willen remmen zodat je er in moet prikken om ze voorwaarts te houden, wie ben ik dan om jullie tegen te houden?
knap dat jij oordeelt over mijn manier van rijden nav twee foto's waar ik helemaal niet op sta
Al eens gekeken of je mij ergens met sporen hebt gezien? Er staan bosjes foto's van mij (van mij wel ja
) hier op bokt.
Citaat:
Gelukkig zit ik hier en niet daar. Een beetje vreemd om een topic over de natuurlijke schoonheid van het paard erbij te halen. Het gaat hier even waarom is men gifixeerd op een bepaalde hoofdhouding? Ik kom geen fluit dichter bij het antwoord en ik snap het ook niet. Nu gaan jullie een perfect voorbeeld van gratie afkraken omdat jullie liever een in de krul getrokken paard zien. Nou ja, dat is dan ook het antwoord, hè, jullie zien liever een in de krul getrokken paard, daarom maar doen.
zie hierboven.
Dat antwoord over waarom mensen hem graag in de krul trekken is al talloze malen gegeven (verkeerde voorbeelden, slechte instructie) dus zolang je daar geen nieuwe dingen aan wil kan toevoegen, lijkt me een discussie over het ideaal gaande paard aan de hand van plaatjes nog niet zo verkeerd.
Citaat:
Terwijl het in strijd is met de regels. En ja de jury verdient ook een herhalingscursus. Het rechterpaard voldoet aan de eisen, het gaat er niet om wat jullie vinden van het paard. Al jullie opmerkingen om het rechterpaard af te kraken kan ik weerleggen, maar dat ga ik niet doen, want als jullie het zelf niet zien, is er al geen hoop meer. o help, dat is natuurlijk "een toontje"
Vertel dan eens wát jij zo goed vindt aan dat rechterpaard. Ik heb een valse knik, een niet dragend achterbeen en (met dank aan Lovely) een hertenhals geconstateerd. Daarmee ben ik niet erg meer onder de indruk.
[/quote]