Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche81 schreef:cobiie schreef:Heel simpel, voor een paard wat een jaar geleden nog Z springen heeft gelopen zou het rijden van een beginner peanuts moeten zijn. Daar zou 0,0 moeilijks gevraagd moeten worden voor het paard.
Dat hoeft niet hoor. Ik heb een super sensibele merrie die werkelijk overal op reageert, op elke beweging. Die is voor een beginner niet te rijden. Het grappige is dat ze bij kinderen dan weer heel tolerant is, en geen stap verkeerd doet, en in de omgang is ze een engel. En als je weet hoe je met haar om moet gaan, en wat gevoel hebt, is ze met rijden heel fijn, maar ze is absoluut niet geschikt voor een 15-jarige.
En niet omdat ze het moeilijk vindt, maar omdat ze heel veel tegenstrijdige signalen krijgt, en die niet snapt, en ook niet kan negeren. Zij kan daar heel hyper en heet op reageren.
Sclimpre schreef:Beretto schreef:Hou op met janken, laat je paard nakijken en evt behandelen.
VOLG DAN HET ADVIES VAN DE BEHANDELAAR OP.
Paard is door 2 DA's nagekeken en goed bevonden.
Kinke schreef:Sclimpre schreef:Paard is door 2 DA's nagekeken en goed bevonden.
Keuring door 2 dierenartsen voor 200 euro. Dat stelt dus niks voor en dat zijn zeker geen foto's van lijf en leden.
Citaat:En dan hebben we char gekocht voor 6000,- keuring van onze 2 DA’s 200,-. Röntgenfoto’s waarvan ik de prijs niet eens mocht weten van m’n vader omdat ik anders druk ging maken. Bloedonderzoek voor bloedwaarden, ziekten, allergieën 400,-. En de rest doet er niet toe.
Avalanche81 schreef:Wees eens een beetje aardig, TS is 15. Dat wil niet zeggen dat alles wat ze doet heel slim is, maar je kan ook adviezen geven waar ze wel wat mee kan.
Avalanche81 schreef:Wees eens een beetje aardig, TS is 15. Dat wil niet zeggen dat alles wat ze doet heel slim is, maar je kan ook adviezen geven waar ze wel wat mee kan.
Marije_1997 schreef:Volgens mij is 1 klinische keuring al meer dan 200 euro hahaha
marleen_usar schreef:Dan zijn haar ouders ook echt niet goed bezig, ik zou mijn 15 jarige nooit zo laten aanmodderen.