Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:Dan moet ik mijn ouders zo ver krijgen om naar die boerenbond te gaan, om dan ook nog een extra zak voer te kopen wat ze eigenlijk niet willen.
Isapaardje schreef:Kimmie25501 schreef:Dan moet ik mijn ouders zo ver krijgen om naar die boerenbond te gaan, om dan ook nog een extra zak voer te kopen wat ze eigenlijk niet willen.
Hmm, als ze al geen zak voer meer voor je paard willen kopen van 12 euro, dan ziet het er toch wel erg somber uit eigenlijk.
Maar goed, wel fijn dat je dit voor hem wilt gaan kopen. Bedenk wel dat hij er best veel van mag hebben en 20 kg niet veel is dan.
Wel minimaal 4 tot 6 uur weken voordat je het voert. Nooit zo droog in de voerbak doen !!!!
gohya schreef:Moet dat 4 tot 6 uur weken? de slobber van Masters is binnen 15 min. geweekt en klaar,ook met koud water.
Kimmie25501 schreef:Isapaardje, oh bedankt voor de tip. Staat dat ook gewoon op de zak? Weet iemand trouwens hoeveel ik er van moet geven? Voordat ik lukraak iets erin mik.
gohya schreef:Kimmie25501 schreef:Oh oke. Ik weet niet precies hoe zwaar Oreo is.
Hij is 1.87m, wat gok je ongeveer?
Ik denk zelf rond de 800/900 kg.
Nee die weegt een stuk minder,ik schat 500 kilo.
Kimmie25501 schreef:Wat is speedibeet van pavo precies?
llora schreef:Speedibeet van pavo vind ik wel heel,gemakkelijk bij warm weer . Dat is op een half uurtje helemaal klaar en kan je dan direct geven. Bij pulp en senior priores ben ik altijd voorzichtig met dit weer omdat het zes uur moet weken en gemakkelijk zurig wordt met dit warm weer. Daarom vind ik de speedibeet wel gemakkelijk bij heel warm weer.