Ik merk dan eigenlijk ook nooit verschil. Ja...dat je sneller reactie krijgt en dus stiller met de hand moet zijn, maar dat kan nooit kwaad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik merk dan eigenlijk ook nooit verschil. Ja...dat je sneller reactie krijgt en dus stiller met de hand moet zijn, maar dat kan nooit kwaad
terpentijn schreef:Daar hoor ik dus ook helemaal niets meer van.... Nu ja, die weet dat ik morgen eind van de ochtend kom.
Ze heeft het alleen druk. Ze heeft afgelopen weekeinde de trec in Buinen/Borger gereden. En ik denk dat ze vandaag dus thuis aan het puinruimen is. En spelen met de nieuwe trekker die dr wederhelft gister vanaf Duitsland naar huis heeft gereden
Ik zie dr nu zo voor me de bak slepen, en slepen en slepen

Betere training kan niet
Pippaa schreef:Khava meegenomen naar de TRECBetere training kan niet
mijn trainingsrondje voor jonge paarden om ze bomproof te maken. Stukje door het veld, daarna stukje fietspad met weg er naast waar de auto's je met 80 km per uur voorbij komen, en allerlei huizen met tuintjes waar van alles en nog wat in staat. Op de weg terug langs een veldje met dikbilkoeien, die waren echt heeeeeel interessant vond Khava en kwam het tuigerbloed naar boven, knietjes omhoog, nek recht omhoog whahahaha
lekker ding. Ga d'r wel missen hoor
pien_2010 schreef:CC is paardje links gebogen? Zo lijkt het wel en dat komt toch echt wel minder vaak voor als rechts gebogen. Ben wel benieuwd.
Ik heb me wel bezig gehouden met balanceren, en de voorwaarts neerwaartse tendens pakt ze goed op aan de longe, onder het zadel vind ze het moeilijker, maar goed nu was van de week ineens het mais van het land en dan is het wel spannend whahahaha... muts. Punz schreef:En vergeet niet te genieten, de eerste keer op jouw dame!! Ik weet niet of je zo'n emotiedoos bent als ik ben... Maar voor het geval van wel: verbied het de fotografen om een foto te maken als je van puur geraakt zijn gewoon volschiet!