Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wil ik het weten?
Google translate is niet altijd even nauwkeurig 
Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
Neem ze alleen mee als ze max 30,- zijn. Kan ik ze meenemen als we naar KT haar les bij DW gaan kijken.
Blijheid schreef:Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
Neem ze alleen mee als ze max 30,- zijn. Kan ik ze meenemen als we naar KT haar les bij DW gaan kijken.
Ik ga het niet redden om naar KT haar les te komen helaas...Dus eentje overnemen daar gaat niet lukken.
Wel woon ik vlakbij Duitsland, dus als je me kan vertellen bij welke winkel je ze haalt kan ik evt zelf een keer kijken
Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
GEDULD denk ik dan maar.

het land uit en stapte direct vlot weg in de bak. Ze liep echt hartstikke fijn! Laatste keer dat we in de bak reden was het voornamelijk
, het wilde allemaal niet zo. Geen tempo, geen impuls, geen buiging, geen reactie op m'n been.. eigenlijk helemaal niks.
En dat voor een pony die ik 2,5 maand geleden bijna opgegeven had....

Fijn om zo fijn te rijden 

Ik lieft Vegs

Complimentjes zijn nooit weg he!

Flynn is m'n maatje, m'n grootste sul en momenteel de man in m'n leven (en dat is best wel triest
) maar Flynn houdt van iedereen
En iedereen houdt over het algemeen ook van Flynn
Jessie is veel eenkenniger, meer op zichzelf. Jes heeft geen mensen nodig
Ze zijn handig omdat ze je voer brengen maar verder? Duurde ook heel lang voor we elkaar begrepen. Ze deed wel braaf haar ding maar meer ook niet. Ach, en als ze dan zoals vandaag met 'r brakke lijfje door de bak stampt met wiebelende oortjes en af en toe briest van 'zie! zie! ik kan het nog!
' dan loopt m'n hart over
SabM schreef:: gluhbirne zijn stoofperenGoogle translate is niet altijd even nauwkeurig
Of was het een geintje?
)
ik kan daar echt emotioneel van worden 
á la Marco Borsato:
had ik nog niet eens bij stilgestaan, wat gek! En wat gaaf dat het zo is, want het is waar 
Rhys schreef:Het helpt ook heel erg dat je zoveel beloont, bij alles wat goed gaat spring ik ongeveer in de lucht. Met rijden doe ik dat nooit zo uitgesproken, jullie
) want dat is heel knap van haar 
Rhys schreef:Glühbirne zijn gloeilampen. Gluhbirne bestaan niet. Hoe kom je nou bij stoofperen Of was het een geintje?
Hij is natuurlijk ook wat breder geworden in de schouders, dus het kan idd aan het zadel liggen. Maar als ik doorzit doet hij het ook, dan wil hij er onder uit komen door aan te springen in galop. Dus ik denk toch dat het spanning is die opbouwt in de draf, maar waarom? Het zou er ook nog aan kunnen liggen dat ik zelf niet zo fijn in mijn vel zit, dat hij mij spiegelt, maar dan snap ik nog niet dat het vooral in draf is.
Ik rij nu toevallig op een hengst, maar ik heb geen uitgesproken voorkeur voor geslacht 
Praten doe ik altijd veel tegen mijn paard, ik klets over het weer, soms zing ik een stukje. Werkt kalmerend bij hem
Alleen als mijn instructrice er dan bij staat hou ik mijn mond dicht. Dan durf ik hem niet open te trekken
Terwijl hij het dan meestal heel goed doet en dus juist beloond zou moeten worden...