Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
Neem ze alleen mee als ze max 30,- zijn. Kan ik ze meenemen als we naar KT haar les bij DW gaan kijken.
Blijheid schreef:Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
Neem ze alleen mee als ze max 30,- zijn. Kan ik ze meenemen als we naar KT haar les bij DW gaan kijken.
Ik ga het niet redden om naar KT haar les te komen helaas...Dus eentje overnemen daar gaat niet lukken.
Wel woon ik vlakbij Duitsland, dus als je me kan vertellen bij welke winkel je ze haalt kan ik evt zelf een keer kijken
Japeloup schreef:Even iets heel anders weer, ik ga volgende week naar Duitsland, ga kijken ik daar nog een paar flexibogen kan vinden. Wil je er 1 hebben stuur me dan even een pbtje dan raak ik de tel niet kwijt.... ben blond namelijk![]()
SabM schreef:: gluhbirne zijn stoofperenGoogle translate is niet altijd even nauwkeurig
Rhys schreef:Het helpt ook heel erg dat je zoveel beloont, bij alles wat goed gaat spring ik ongeveer in de lucht. Met rijden doe ik dat nooit zo uitgesproken, jullie
Rhys schreef:Glühbirne zijn gloeilampen. Gluhbirne bestaan niet. Hoe kom je nou bij stoofperen Of was het een geintje?