LisaDG schreef:De eerst volgende tijd beklim ik toch zeker geen paard meer...
Mijn vriendin heeft een ouder paard waarmee ik dikwijls wat ging wandelen,misschien ga ik hiermee wat verder.
Het was inderdaad onverantwoord maar ik rijd al zelf 13 jaar met hier en daar wat tussenpauzes dus de basis zit er echt wel goed in en het was de bedoeling om meer te leren.
Waarop haar antwoord was dat het mijn schuld was dat ik mijn benen teveel aandrukte waardoor ik deze reactie kreeg.
Oke ik kan hiermee akkoord gaan maar dan kun je er samen aan werken.
Ik heb juist het antwoord gekregen: ik denk dat je beter op een manegepaard wat gaat rondhobbelen want dit zal zeker niet werken en volgende keer zal toch hetzelfde resultaat zijn...
Dan sta je daar toch met je mond vol tanden
Nou ik sta er zelfs van met mijn mond vol tanden. Het is een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van iemand die les geeft dat hij/zij ervoor zorgt dat iemand veilig is. Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren maar dan zo reageren.... dat is echt not done. Als mijn lesklanten afstappen dan wil ik dat ze het gevoel hebben dat ze wereldkampioen kunnen worden ookal rijden ze net B.
Stop alsjeblieft niet Lisa stap svp zo snel mogelijk weer op deze keer op dat vriendelijke wandelpaard