Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odessa1 schreef:Dat heb ik ook hoor. Qua rijervaring zou ik het best zelf moeten kunnen. Maar iedereen zegt, pas maar op als je het niet goed doet en het paard krijgt een slechte ervaring dan blijf je daar lang last van hebben. Terwijl ik ergens denk dat ze volgens mij in de meeste gevallen pas rare dingen gaan doen als ze gewend zijn aan een ruiter op de rug. Dus als ze wat sterker worden, de balans beter kunnen vinden. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
SharonIndezz schreef:overigens heb ik een vraag die een beetje offtopic is, maar die jullie misschien wel kunnen beantwoorden.
Rose haar hoeven slijten ontzettend hard, terwijl ik eigenlijk maar een klein stukje over de stenen moet naar land of paddock. Dus ben bang dat ze toch op ijzers moet. Dit zal voor haar de eerste keer worden, maar hoe reageren die jonge beesten bij jullie op beslaan? overigens is ze wel heel braaf bij de smid met bekappen.
Volgende week donderdag komt hij om te beoordelen hoe en wat.
SharonIndezz schreef:als jullie er trouwens helemaal alleen voor staan met een paard zadelmak maken, hoe pakken jullie dat dan aan? ''gewoon'' erop gaan zitten en dan proberen weg te rijden? dus niet met hulp van iemand aan de longe etc. hier ben ik wel benieuwd naar