ik moet zeggen dat ik de foto's van Kelly eigenlijk helemaal niet zo verkeerd vond..........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cinnepin schreef:Jesser schreef:Sorrie, kunnen ze allemaal op hun kop staan, ik zie een paardje wat ontzettend flegmatisch overkomt op die foto's, die weinig zin erin heeft. Die niet een uitraling heeft... joepie.. en de ene foto zal iets meer ontspannen zijn, maar allemaal loopt ie ontzettend sloom en als met tegenzin..
je kunt zoveel antwoorden geven als je wilt.. wellicht wil je niet horen wat je ws al wel weet...diep in je hart.
ik gun je heel veel plezier met je paard, gun je paard ook zijn plezier, je kunt samen alleen maar verder komen als er een samenwerking is.. Die zie ik absoluut niet.
Maar jij het jouwe, wat je wilt..
ze is niet sloom jeetje he! hoe vaak moet ik dat nog zeggen????????????
maarja geloof wat je wilt joh
Aangezien jij op haar rijd en ikl niet
en show jullie vol trots mijn nieuwe hynder en optoming:
Die neusriem zit zo strak dat hij niet eens meer afzakt zonder iets achter de oren
Hoe moet die zijn mond nog open krijgen om onderweg aan grassprietje te knagen?
suleilitha schreef:Tja, dit is de methode van Anton de Brol, de conculega van De Bodt.
Erg geliefd om vee bijeen te drijven en webstern te rijden
Kellieeh schreef:ik zeg niet dat ik goed kan rijden . wil alleen duidelijk hebben dat bonito beter kan..en niet alleen dan de slechtste foto laten uitzoeken en die laten zien. ( was er al niet van gediend dat er met mijn fotos geprutsmuts word )

anders moet ik zoveel lezen ! Cinnepin schreef:Over het wel of niet mogen gebruiken van foto's, zolang er geen copyright op staat is een ieder daar vogelvrij inen als mensen problemen hebben met het feit dat iemand hun foto;s gebruikt, moeten ze maar zorgen dat ze niet "pikbaar" zijn
[/quote]