Eleonoor, je laat me wel blozen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tyrza schreef:Nee, de vragen waren juist afkomstig van de mensen die LDR rijden dus oa van Lotje, Diederik, ondergetekende, etc.
BV Waarom het paard in kwestie niet juist naar voren gereden wordt op bepaalde momenten. In plaats daarvan werd er juist meer verzameld en gesloten. Het paard werd in onze ogen daarom wat groot en traag. Iets wat je met LDR juist wilt voorkomen.
Tyrza schreef:Dat was dus ook met Rini: het paard vertoonde verzet op het been, zwaaide hevig met zijn staart, kwam terug op het been, en toch moest het meisje de wissels rijden (wat dus niet zo vlekkeloos ging). Waarna vervolgens dus de vraag kwam waarom het paard niet eerst even aan het been gezet moest worden.
Het antwoord: hij kende het paard.
renes schreef:Kwam nog een filmpje tegen op internet, weet niet of het hier in dit topic past, maar ik vond erg opvallend dat het hier om 'het kunstje' gaat ipv de africhting en opleiding van een paard. Opmerking: hier is een erg bekende 'klassieke africhter' te zien.
http://www.horsedances.net/Favo10.wmv
".
). Die traint al jaren bij JH. Was dat dan voorafgaand aan de clinic afgesproken? Blijf het vreemd vinden... renes schreef:De amazone die het paard afgeeft is echter Coby van Baalen (als ik het goed zie). Die traint al jaren bij JH. Was dat dan voorafgaand aan de clinic afgesproken? Blijf het vreemd vinden...
Venetia schreef:Op het laatst vind ik het frame niet opwaartsOverigens springt hij de serie wel goed, mooi doorgesprongen en opwaarts.
Woodstock schreef:Ja LDR paste beter bij de huidige rijpaarden, omdat deze makkelijker kunnen afbuigen dan de paarden van enkele jaren geleden. Dan is het ook makkelijker door te vragen, maar er zijn niet specifieke rassen genoemd.